Ik kan niet meer!

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Als je geen zin heb in een zeurverhaal kun je beter wegklikken.

Maar ik trek het echt niet meer. Ik wil stoppen met snijden, maar ik heb zo'n enorme drang om het toch te doen. Aan de ene kant wil ik wel dood, maar voor mijn beste vriendin niet. Ik ben zo slecht. Mijn vriendin doet echt zoveel voor mij, maar ik kan niks terug doen. Het gaat totaal niet goed. Pas appte de schoolmaatschappelijk werkster hoe het ging en het gaat totaal niet goed, maar ik kon niks anders doen terug te appen dat het ‘wel okee’ ging. Er vragen zo veel docenten hoe het met me gaat, maar het enige wat ik kan doen is ‘goed’ zeggen. Het enige wat ik nog kan doen is huilen. Ik ben bang voor mezelf. Ik kan zo niet verder, maar hoe kan het ooit goedkomen?

Sorry voor het verhaal, maar ik wilde het even kwijt.

Liefs, Nijntje2004


5 reacties

Heyy nijntje2004

Ten eerste wil ik FF zeggen dat het echt moedig is dat je hierover schrijft!

Ten tweede is het voor je vriendin echt geen probleem dat zij jou altijd moet helpen en niet andersom! Ik heb ook een tijdje een vriendin gehad die het moeilijk had en ik moest haar altijd helpen maar dat is echt niet erg ( vond ik toch) als jullie echte vriendschap hebben wat ongetwijfeld ook het geval zal zijn vindt ze dit helemaal niet erg hoor! Je moet gewoon praten over wat er scheelt dat kan echt enorm helpen ! Mar erover '' liegen'' dat het goed met je gaat mag je echt niet doen je hoeft je niet te schamen ofzo omdat je je slecht voelt , dat is heel normaal in de pubertijd! Het beste kun je gwn FF Appen naar je schoolmaatschappelijk werkster en zeggen dat het FF niet goed gaat, dan kun je er gewoon eens over praten, je irriteert haar er niet mee , ze is er namelijk voor opgeleid!

Groetjes!

Heyo,

Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen hoor! Daar is dit forum voor, om elkaar te helpen.

Je kan het beste inderdaad was Kaas123 ook zegt een berichtje sturen naar de schoolmaatschappelijke werkster en zeggen dat je helemaal niet lekker in je vel zit. Een berichtje sturen is altijd stukken makkelijker dan het tegen iemand te moeten zeggen in real life. Tenminste dat vind ik altijd wel.

Ik ben blij dat je toch nog een houvast heb in het leven, en dat is je vriendin. Het is mooi om te horen dat ze je graag helpt en steunt. Je kan is tegen haar zeggen dat je erg blij bent dat zij jou helpt, of je kan haar misschien ooit iets leuks geven, als een bedankje voor alle steun etc.

See Ya!

Spookyzx.

Hee Nijntje2004

Hoe is het nu met je! Wat heftig wat ik allemaal lees. Het gevoel is erg herkenbaar. Ik heb dit zelf ook en ken ook mensen om mij heen die dit ook hebben gehad en nu volkomen gelukkig en sterker zijn, andere mensen ermee helpen en nu écht blij kunnen zijn. Zelf geloof ik dit vaak ook niet. Het is moeilijk om te geloven op een moment dat het zo slecht gaat dat je niet meer verder kunt. Verzorg je je wonden wel goed. 

 

Wat lief dat je dit voor je beste vriendin doet, ervoor vecht en zo hard strijd tegen al je gevoel in. Ik heb je andere topics gelezen. Heel heftig. Ik haal er ook uit dat je enorm sterk bent. Je vecht hard. Je kunt zo vaak zo hard vallen! Toch sta je altijd 1x meer op dan dat je valt. Ik geloof in je!

 

Geen sorry! Je mag dit doen. Wij willen j helpen en er voor je zijn. Juist omdat wij snappen wat jij voelt. Omdat wij weten wat je doormaakt. Je mag altijd iets delen op deze website! Je bent het waard!

 

Wat rot dat je alleen maar kunt zeggen dat het goed gaat. Ik herken het zelf ook dat ik het moeilijk vind om eerlijk te zijn en maar vrolijk te doen. Ik hoop dat je snel ergens een plekje krijgt waar je alles kwijt kunt en waar je geholpen kunt worden. 

 

Heel veel liefde naar jou!

Hoi @Senna04, @Spookyzx , @Kaas123,

Bedankt voor jullie lieve reacties! Het doet me echt goed! 

Bedankt voor jullie tips.

Ook al ken ik jullie niet persoonlijk, ik hou van jullie!

Liefs, Nijntje2004

 

Hey Nijntje2004,

 

Wat goed dat je probeert te stoppen met snijden en in ieder geval redenen verzint om geen zelfmoord te plegen!

Ik snap dat het super moeilijk is en het is eigenlijk heel normaal dat je het probeert geheim te houden voor anderen dat je je zo voelt. Alleen als je het zelf vervelend begint te vinden kan dat dan geen reden zijn om tegen iemand eerlijk te zijn. Dat je 1 iemand uit kiest die je vertrouwt en dat je daar eerlijk tegen bent, dat kan al super erg opluchten en misschien kan die persoon je ook wel helpen.

 

En je zeurt echt niet met het delen van zo'n verhaal ik heb het zelf ook gedaan (helaas krijg ik weinig reacties) maar iemands verhaal is nooit een zeur verhaal.

 

Ik hoop dat je hier heel misschien wat mee kan ofzo.

 

Doei, Vlindertje

 

 

 

 

 

 

 

Reageer