Vraag

Ik kan niet meer😓

  • 21 May 2019
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
ik heb nu al twee keer een bericht geplaatst ik heb ook het advies daaruit kunnen gebruiken, ik heb mezelf al een paar keer gesneden en ik kan niet meer stoppen ik ben zo wanhopig en bang ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kon hier altijd heel goed met mijn mentor over praten maar ik heb nu het gevoel dat ze niet meer met mij wil praten en dat ze ook tegen mijn vriendinnen heeft gezegt dat ze beter bij mij uit de buurt kunnen blijven en dat heeft mij heel erg geraakt, ik heb gister een ruzie gehad met mijn ouders ik heb daar zo een rot gevoel over ik heb toen weer mezelf pijn gedaan. Ik heb ook al met 113 kunnen chatten die hebben gezegd dat ik zo snel mogelijk hulp moet gaan zoeken omdat het zo slecht gaat maar ik weet nog toen weggelopen was dat ik gewoon bang ben geworden voor mezelf want als ik mij heel verdrietig voel begin ik mezelf weer te snijden, mijn ouders houden mij nu extra in de gaten en dat wil ik dus niet ik heb ze gevraagd of ze gewoon zo normaal mogelijk kunnen doen en ik snap dat dat lastig is voor ze maar ik voel mij gewoon nu niet meer op school en thuis niet meer fijn ik ben gewoon zo wanhopig want als het een keer echt heel slecht gaat wat dan. Ik weet het gewoon niet meer ik ben zo bang en moe ik durf ook niet meer te slapen ik heb de laatste tijd ook hele heftige nachtmerries de meeste gaan over de dood dat heb ik ook tegen mijn mentor en 113 gezegd maar zij zeggen de hele tijd dat ik er over moet praten met mijn ouders maar het werkt niet. Ik heb al een afspraak bij de kinderkliniek en fornhese maar dat duurt nog heel lang ik kan het gewoon niet meer want ik ben zo bang kan iemand mij alsjeblieft advies geven 😓

1 reactie

hoi

je zit niet echt lekker in je vel. je denkt dat je mentor geen zin meer heeft om met jou te praten.
ik denk zelf dat ze het wel wilt maar dat ze het lastig vind en niet zo goed weet hoe ze je moet helpen.

je denkt dat je mentor tegen je vrienden heeft gezegd dat ze uit je buurt moeten blijven. ik denk dat je hier op 1 manier er achter kan komen. door het aan je mentor te vragen.

je zou als je mentor niet meer met je wilt praten zou je ook met het vertrouwens persoon van je school kunnen praten. zij weten denk ik beter hoe ze hier mee om moeten gaan dan dat je mentor dat weet

groetjes
bella

Reageer