Ik kan niet meer

  • 8 January 2018
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik moet ff mn gedachtens kwijt dusjaaaa.

Ik mag mezelf niet.
Ik vind me lelijk, dom, talentloos, onaardig en nog veel meer.
Niemand mag me, waarom zouden ze ook.
Ik wil niet meer.
Ik wil weg,
Het liefst zou ik vluchten
Voor alles, iedereen.
Het enige licht puntje is mn toekomst
Dan kan ik weg. Weg uit huis, het liefst zou ik meteen gaan reizen.
Maar dat duurt nog zo lang
Waarom moet vij elk ding dat ik doe die vervelende gedachtens weer opkomen?
Waarom kan ik niet gewoon zijn?
Ik ben er klaar mee.
Sorry dat ik niet ben wie ik ben.

Dankjewel voor het lezen, ik moest t echt ff kwijt.

5 reacties

Ik moet gewoon ff mn gedachtens kwijt

Ik mag mezelf niet.
Ik vind mezelf lelijk, dom, onaardig, talentloos en nog veel meer.
Ik kan niks.
Niemand mag me
Waarom zouden ze ook
Ik kan niet meer
Ik wil zo graag weg
Van alles en iedereen
Maar het kan niet

Nog zolang niet
Waarom moeten die vervelende gedachtens eook altijd zijn.
Sorry dat ik op dit moment niet ben wie ik ben.

Dankjewel voor het lezen.
Hey,
Wat kan jij dit mooi verwoorden. Ik herken mezelf hier heel erg in. Ik snap echt wat je bedoelt. Ik zie wel vaker dat je hier gedichten post.
Hier moet je echt iets mee gaan doen want al jouw gedichten zijn echt mooi en herkenbaar voor veel mensen.
probeer eens een boekje bij te houden waarin je elke keer als je je zo voelt je gedachtes erin schrijft, bij sommige mensen helpt dat. ik hoop dat je je binnenkort beter voelt,
groetjes imjustanonymous
Als je volwassen bent en lekker je eigen gang kan gaan ben je vrij en komt het geluk weer op je pad! Heb geduld echt alles komt goed!!
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik zag ook dat je inderdaad heel mooi kan schrijven, dat is dus al een talent, misschien dat je er niet op zat te wachten, maar het is een talent.

Lelijk, dom, onaardig zal je heus niet zijn. Onaardig tenminste niet, je klinkt iemand die erg vriendelijk is. En dom zal je ook niet zijn, want niemand is dom.

Ik denk dat je op dit moment niet ziet hoeveel mensen eigenlijk van jouw houden, als jij zou gaan, dan zullen heel veel mensen er kapot van zijn. Niet alleen van dat je bent gegaan, maar ook dat ze je nooit konden helpen.

Probeer is te praten met school, mentor/leerkracht, je ouders, broer /zusje, of een andere familielid. Dit helpt meestal enorm.

Of begin is een chat met de KinderTelefoon. Deze mensen willen je maar al te graag helpen.

Of kijk is op www.113.nl ook deze mensen helpen je erg graag als je er even door heen zit.

En bedenk zelfmoord is NEVER nooit de oplossing, Heel veel sterkte! En weet dat je eruit kan komen!

Gr:Mr.S

Reageer