Ik kan het nooit loslaten als ik iemand heb ontmoet

  • 21 October 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 1

Ik schrijf dit verhaal omdat ik me afvroeg of meerdere mensen hier last van hebben: Het loslaten van nooit meer iemand zien na 1 keer te hebben gesproken.

 

Ik was deze zomervakantie in Italië, op een kleine boot tour van Nerano naar Amalfi en dan terug via Positano, daar ontmoette ik een Amerikaanse jongen van rond de 12 geloof ik. We konden erg goed opschieten met elkaar, en nadat we van de boot afkwamen vroeg hij of we ook met de pendelbus zijn gekomen, omdat we blijkbaar eerst de verkeerde datum geboekt hadden moesten we er zelf heen met een taxi, omdat we dan naast elkaar konden zitten. We namen uiteindelijk een andere bus dan die jongen, en we hebben geen nummers uitgewisseld, noch hebben we elkaar nooit meer gesproken of gezien na die boottour.

Ik ben niet verliefd, maar vind het zelf super jammer dat we elkaar niet meer spreken, ik had graag willen weten hoe het nu met hem gaat nadat de orkaan over Florida is getrokken, hij vertelde ons dat hij in Florida woonde. Ook had ik het leuk gevonden om een vriend te hebben uit de VS omdat ik zelf heel sociaal ben en beter opschiet met jongere kinderen, ik ben zelf 14. Dit wordt ook vaak gezegd tegen mij nadat ik bijvoorbeeld op andere mensen hun kinderen heb gepast als ze bij ons waren en de ouders zelf bezig waren.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb dit ook vaak, maar ik probeer het maar te accepteren, al is dat erg moeilijk. Soms probeer ik nog op een manier contact te zoeken, maar dat lukt maar 1 uit de 50 keer ofzo, dus ja. Ik snap het gevoel echt, en ik heb het dus ook.

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +11

Hey @Gedaantewisselaar,

Dat lijkt me erg vervelend zeg! Je kan er nu niks meer aan doen helaas.  Zelf heb ik er geen ervaring mee omdat ik nooit vrienden heb op vakantie omdat ik super slecht in sociale contacten ben.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer