Skip to main content
Vraag

ik kan het niet meer!

Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik ben zeepsopje

Het lijkt wel alsof iedereen waar ik om geef, depressief wordt. 1 vriendin die nog steeds thuis zit en een vriend van mij die ook vaak thuis zit en zelfs een beetje zegt van dat ik beter iemand anders kan zoeken ofzo en dat hij niet meer weet wat hij met zijn leven moet. Ik wil gewoon dat die ziekte gewoon niet bestaat. O en hij praat niet echt met mij, niet dat dat uit maakt, want mijn vriendin heeft dat ook soms. Ik begin zelfs angsten te krijgen dat mijn vriendin hier ook depressief wordt/een ander ernstig ziekte krijg en dan weer school helemaal alleen moet doorkomen en zelf ook een beetje heel verdrietig word. Ik kan niet meer, het lijkt oprecht op alsof iedereen waar ik om geef depressief word.

Liefs zeepsopje

3 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 12 maart 2025

hi

idd ik zie echt da je et er moeilijk me hebt misschien kan je op bezoek gaan als dat mag natuurlijk maar houd je sterk ik heb ook een vriendin die veel ziek is en de helft van de keren zie ik haar niet maar soms moet je door gaan met het leven dit betekent nie da je hun moet laten vallen maar je kan bv nieuwe vrienden maken zo dat je niet alleen bent  

STERK BLIJVEN JE KAN HET 

XXX nevada

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 14 maart 2025

Heyy! Het lijkt mij in jouw situatie ook fijn om met iemand te praten bijvoorbeeld je moeder of vader als je daar close mee bent, of een mentor? Dan voel je je minder eenzaam. Veder kan je het beste gw een goede vriendin proberen te zijn (ga op bezoek, geef (zelfgemaakte) cadeautjes, positive vibes!) krijgen je vrienden al professionele hulp? Zo niet dat kan je dat suggereren. Succes! Het komt goed! Groetjes Larah.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 15 maart 2025

Ik ben niet zo erg close met mijn ouders denk ik, dingen delen vind ik dus lastig, voor de rest heb ik wel een goede band. Eerst ging ik wel vaak langs bij mijn vriendin in Nederland, nu kan dat niet meer en ik mis haar heel erg. Nu heb ik hier ook een vriend die een beetje depressief is, ik weet niet of dat echt zo is, maar een vriend van mij die zei dat dat wel zo is. Dus dan denk ik ook dat het zo is. Ik weet niet of ik langs kan komen, op schooldagen is het druk en in het weekend ook. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen