Skip to main content

Hey hey ik ben alicia 14 jaar ik zit in de 2 de en ik kan school niet meer aan. Ik sta 7 onvoldoendes gemiddeld en na school doe ik alles behalve huiswerk maken en leren voor toetsen ik kan het gwn niet. En dat is niet het enige. Thuis is het ook echt fk stom me ouders hebben heel vaak ruzie. En ik woon met me pa me ma en me zus in een piepklein huis. Ik en me zus hebben wel aparte kamer maar ik heb niet eens een raam in me kamer!! En geen bureau ik maak me huiswerk altijd op me bed

 Dat kan toch niet. Ik heb niet heel veel vrienden maar de vrienden die ik heb weten niet dat ik in zo een klein huis woon. En me vader slaapt op de bank meestal en me moeder ook. Ik woonde eerst in een mooi groot huis maar me pa stopte met werken idk waarom en we kregen geld problemen dus we wouden dat groot huis verkopen en dan tijdelijk in klein huis wonen nou ik woon er al 2 jaar. Ik haat het ik kan al 2 jaar lang geen vriendin mee naar huis nemen . Ook doen we bijna nooit meer wat . Vakantie , pretpark , uiteten is gewoon te duur !  Ik haat het heel erg en kom ik hier ooit nog wel uit???!! Oh ja btw ik kan zelf niet werken aleen vakken vullen maar ik durf dat niet idk waarom ik vind het eng om in openbaar aleen  naar winkels te gaan enz.  Ik heb ooit een aantal paracetamols in genomen want dacht dat ik dan me leven zou beëindigen maar er gebeurde eig niks aleen misselijk. 
 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende of schadelijke informatie.

Hey! Dat klinkt niet fijn. Goed dat je dit vertelt. Ik kan me voorstellen dat je je zo niet kunt concentreren voor iets, school of andere dingen. Misschien is het goed om eens te bellen met de Kindertelefoon! Dan kun je hier eens goed over praten en advies krijgen wat je kunt doen. Hoe je je angst kan aanpakken bijv. Hoop ik dat dat zou helpen! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

Probeer het maar eens! Veel sterkte!

Liefs Tover xxx


Hoi hoi ! Ik ben het helemaal eens met @Tover01 ! Bel of chat met de Kindertelefoon, je mag je echt wel laten helpen en adviseren!  Alle reden voor en zo kun je misschien uit deze negatieve spiraal komen!  Moet lukken !!

Groetjes liefs Tartan X


Misschien kan je als je zm gedachten heb praten met 113


Dankjewel voor jullie reacties❤️


als het goed is zouden je ouders kinderbijslag moeten krijgen geen idee hoeveel dat is en meschien dat iemand je kan helpen zo dat je inider geval wat meer ruimte hebt en ja dat werken snap het ik werk ook niet ik zou toch hulp zoeken wand nooit meer opvakantie of iets leuks doen met vrienden of je ouders terwel je dat wel wil is ook niet leuk  hier een website die ik heb gevonden kon niks anders vinden )  100 fantastisch leuke activiteiten die geen geld kosten  - Business AM hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6 (website niet bedoeld voor personen onder de 18).


ik woon ook met mijn iritante broertje en mijn moeder


Reageer