Hey hey ik ben alicia 14 jaar ik zit in de 2 de en ik kan school niet meer aan. Ik sta 7 onvoldoendes gemiddeld en na school doe ik alles behalve huiswerk maken en leren voor toetsen ik kan het gwn niet. En dat is niet het enige. Thuis is het ook echt fk stom me ouders hebben heel vaak ruzie. En ik woon met me pa me ma en me zus in een piepklein huis. Ik en me zus hebben wel aparte kamer maar ik heb niet eens een raam in me kamer!! En geen bureau ik maak me huiswerk altijd op me bed
Dat kan toch niet. Ik heb niet heel veel vrienden maar de vrienden die ik heb weten niet dat ik in zo een klein huis woon. En me vader slaapt op de bank meestal en me moeder ook. Ik woonde eerst in een mooi groot huis maar me pa stopte met werken idk waarom en we kregen geld problemen dus we wouden dat groot huis verkopen en dan tijdelijk in klein huis wonen nou ik woon er al 2 jaar. Ik haat het ik kan al 2 jaar lang geen vriendin mee naar huis nemen . Ook doen we bijna nooit meer wat . Vakantie , pretpark , uiteten is gewoon te duur ! Ik haat het heel erg en kom ik hier ooit nog wel uit???!! Oh ja btw ik kan zelf niet werken aleen vakken vullen maar ik durf dat niet idk waarom ik vind het eng om in openbaar aleen naar winkels te gaan enz. Ik heb ooit een aantal paracetamols in genomen want dacht dat ik dan me leven zou beëindigen maar er gebeurde eig niks aleen misselijk.
tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende of schadelijke informatie.