Ik kan het niet aan

  • 6 June 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Hey, ik ben een jongen van 13 jaar oud en ik wet gewoon niet meer wat ik moet doen, volgens mijn mentor en andere mensne ben ik vroeger geestelijk mishandeld en verwaarloosd, ik voel me al zo lang echt gewoon zo slecht, ik voel me nutteloos en waardeloos. Ik wil niet dood, maar ik wil gewoon dat de pijn stopt, ik ben met mijn problemen naar mijn moeder gegaan, maar ze zei dat het een '’dipje'’ is, omdat mijn opa recent is overleden, wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

Nee dat is echt geen dipje volgens mij! Echt heel echt k*t voor je dat je zoveeeel hebt meegemaakt. Ik snap heel goed dat je je nu zo depressief voelt. Echt heel naar voor je. Misschien moet je eens een kijkje nemen bij de 113 website, daar kan je chatten & bellen over dit soort onderwerpen.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Thijsiscool ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Sascha | De Kindertelefoon

Reageer