Skip to main content

Ik voel me heel erg verdrietig de laatste paar maanden (doordat mijn crush boos op me is, lees mijn vorigge topic), en ik huil echt 8-9 keer per week. Ik ben besst gevoelig voor huilen, als mijn ouders boos zijn moet ik een klein beetje huilen en dan probeer ik het tegen te houden. Maar dat werkt nooit want daarna gaan ze weer schreeuwen tegen mij en dan gaat alles op eens allemaal er uit, en dan zeggen ze dat ik nietmoet janken want ik ben niet meer klein ofz.

Over mijn crush huil ik s’ nacht elke dag bijna en ik denk ook elke dag over haar, is dit ook normaal dat ik nog steeds verdrietig ben over iets van 7 maanden geleden? Ik denk nog veel over haar, en soms moet ik dan meteen huilen (ik denk vooral na over wat ik gedaan heb en hoe dom ik ben geweest om zulke stomme fouten te maken in mijn leven, en over hoe mijn leven met haar kon zijn als dit allemaal niet gebeurd is enz.) en ik hou nog veel van haar (ook al is ze boos op mij).

Elke keer als ik pijn heb (niet fysiek pijn, maar pijn in verdriet), doet het echt gewoon pijn. Maar een raar soort pijn, soms is dit best heftig.  Het doet meestal pijn zegmaar rond mijn linkerkant van mijn borst. Ik heb ook vaak soms op het moment dat ik die pijn voel, krijg ik een rare rilling over mijn lichaam, is dit ook normaal dat je zo veel pijn krijg en dat ik die rare rillingen krijg.

En hebben julie tips hoe ik mijn tranen terug kan terekken.

En ook of dit normaal is en of er meer mensen zijn die ook zo maklijk en veel huilen.

En is het normaal dat ik nog zo verddrietig ben na 7 maanden.

Tja, wat ik in mijn Topic had gezegd over M. Lijkt hier niet op, maar moet wel zeggen dat ze me heeft geblokkeerd op Whatsapp omdat.ik haar telefoonnummer heb gekregen van een vriend genaamd R. Ik dacht als ik verkering met haar wil (ken haar 4 jaar, zij kent.mij ook 4 jaar) Moet ik een telefoonnummer hebben van haar. heb ik die niet, kan het via mail, maar wie leest z'n schoolmail nou weer. Of via Teams, maar dat heeft ze nooit open staan. Heb zelf geen advies of tip voor je, maar wil je heel veel sterkte wensen.met deze situatie en ik wil.je bedanken voor het advies wat je aan.mij had gegeven over M. En mij. Dankjewel 🙏 


Als er echt geen kans meer is dat je het goed kunt maken zul je haar toch een keer uit je hoofd moeten zetten. Na 7 maanden nog elke dag huilen en zulke heftige reacties hebben om een crush is op zich best lang.  Iedereen gaat hier anders mee om natuurlijk maar een keer zul je wel verder moeten.

Wat ik deed toen het uit was met mn ex was afleiding zoeken als ik aan haar moest denken. Gewoon ff gamen, tv kijken, hardlopen, whatever.  Ik heb ook direct alle foto’s van haar van mn telefoon verwijderd. Dat lijkt misschien extreem maar je wordt dan tenminste niet telkens aan die persoon herinnerd.

Ga ook niet telkens zitten denken hoe het had kunnen zijn. Dat heeft geen zin en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.

In je andere topic zei je dat je nog een idee had om het op te lossen. Ik zou dat proberen. Als dat toch niet werkt moet je accepteren dat het niks gaat worden.

Bedenk ook dat je hier uiteindelijk echt wel overheen gaat komen ook al lijkt dat nu misschien niet zo.

Sorry dat ik niet echt een gouden tip voor je heb, ik hoop dat je hier wat mee kunt.


@tim Het klopt ja, waarschijnelijk moet ik gewoon accepteren dat het allemaal zo is geworden het was ook mijn eigen schuld. Dit is gewoon de pijnlijke waarrheid, en ik maak waarschijnelijk toch nooit kans.

Bedankt voor je reactie 🙃


Reageer