Skip to main content

Ik houd niet meer van mijn zus

• March 18, 2026
  • 0 reacties
  • 4 Bekeken

Hey, dus ik heb 2 zussen, de ene oudste noem ik wel even Fleur ofzo en de middelste noem ik Femke hier.

Ik ben de jongste van de drie, en ik houd niet echt meer van Femke, ik weet niet zeker of ik dat ooit heb gedaan. Zo lang ik me kan herinneren heeft Femke mij genegeerd, en ze koos b.v.b altijd om allen in haar kamer te gaan met Fleur, ja, dat klinkt zwaar alsof ik overdrijf maar toen was ik ook nog best klein, 3/4 ofzo, toen begon ik me dingen te herinneren van hoe het ging, Femke koos Fleur, en omdat zij alleen dingen deed met Fleur deed ik ook alleen maar dingen met Fleur, want die wou wel dingen met mij doen, b.v.b spelen enzo. Maar, Femke die werd boos als ze mij met Fleur zag, en dan maakte ze altijd ruzie enzo, dat leide uiteindelijk in gevechten. Ja. Full blown gevechten.

Nu heb k net weer met dr gevochten want zij vond dat k mn fiets verkeerd in de schuur stopte en toen begon ze met meppen, en ik ben al wel een tijdje klaar met haar maar laten doen wat ze wil, en ja, niet slim van me maar als ik boos ben dan voelt het pas als ik iets heb gedaan alsof ik wakker word van de stomste en raarste droom ooit, zij is 14 en ik 12 btw maarja, mnu. K doe wel alsof ik van haar houd om mijn ouders niet telleur te stellen.

K weet gewoon niet wat ik moet doen, want k houd ook al mn gevoelens bij mezelf en k ben er echt klaar mee, maar als ik het vertel aan iemand op school moet ik een gesprek hebben, want mijn coach heeft ook al een keer mn armen gezien, iykyk en toen moest ik ook perse een gesprek en werden mn ouders gebeld. Anyway, wat moet ik doen