ik hou me zelf voor de gek

  • 10 May 2021
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

al mijn hele leven heb ik heel weinig gehuild om dingen waar mensen jarenlang last van zouden hebben. zoals dat mijn 4 broertjes dood zijn gegaan. of mijn ouders zijn gescheiden. of ga zo maar door gewwon teveel dingen als ik ze vertel zou ik een boek schrijven. op school had ik altijd een fake smile ik was het meest blije persoon in de klas die het meest grapjes maakte enz. en sinds kort heb ik het zat! ik wil niks meer verbergen ik ben uitgeput om mezelf voorgek te houden en te denken dat ik blij ben. Nou als je gaat vragen hoe he. ik al mijn gevoelens van iedereen en van mezelf verborgen al die tijd, Ik las veel boeken, ik keek veeeeelste veel youtube, ik ging tekenen, o m’n telefoon nou wat ik eigenlijk probeer te zeggen is ik porbeerde gewoon met andere dingen bezig te zijn zodat de herinneringen niet meer terug komen. maar sinds kort ben ik gewoon uitgeput ik zit VOL OVERVOL met dingen die ik achter in mijn hofd gooi door de dingen kan ik niet mer nadenken HELP ME


8 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Je mag gewoon verdrietig zijn, en dat laten merken, je moet niet altijd je blije masker opzetten, je vriend(inn)en snappen het vast wel!

Reputatie 6
Badge +3

Hey Itellthetruestory,

Als je het niet meer wil verbergen kan je naar je mentor/vertrouwenspersoon persoon gaan of naar je ouders (als je dat wil). Zij kunnen je dan helpen en steunen en een plan maken hoe ze je gaan helpen.

Het is heel misschien heel moeilijk maar het helpt heel veel!

Groetjes iemand.

Hoi Itellyouthetruestory.

 

Je hoeft echt niet altijd je blije masker op te houden. Je emoties tonen mag en dit lucht ook op! Je kan met je vertrouwenspersoon/mentor gaan praten en je kan natuurlijk ook altijd met je ouders praten. Zij zijn er voor jou en kunnen jou dan helpen en steunen. Als je dit niet wilt kan je ook altijd (anoniem) met de kindertelefoon chatten & bellen.

 

Groetjes van mij.

Badge

Hey Itellthetruestory,

Als je het niet meer wil verbergen kan je naar je mentor/vertrouwenspersoon persoon gaan of naar je ouders (als je dat wil). Zij kunnen je dan helpen en steunen en een plan maken hoe ze je gaan helpen.

Het is heel misschien heel moeilijk maar het helpt heel veel!

Groetjes iemand.

Ja wel een goede oplossing maar ik denk zelf dat ik teveel overdrijf en als ik alles aa iemand vertel dat ze gaan lachen 

Reputatie 6
Badge +3

Natuurlijk overdrijf je niet! Als jij je zo voelt is dat zo, wat anderen daar ook van vinden. En ik denk niet dat je mentor of vertrouwenspersoon je uit gaan lachen. Zij zijn er juist om je te helpen. Daarvoor zijn ze bedacht.

Groetjes iemand.

Badge

Hoi Itellyouthetruestory.

 

Je hoeft echt niet altijd je blije masker op te houden. Je emoties tonen mag en dit lucht ook op! Je kan met je vertrouwenspersoon/mentor gaan praten en je kan natuurlijk ook altijd met je ouders praten. Zij zijn er voor jou en kunnen jou dan helpen en steunen. Als je dit niet wilt kan je ook altijd (anoniem) met de kindertelefoon chatten & bellen.

 

Groetjes van mij.

ik vertrouw mijn oudeers niet ik wou keer vertellen aan mijn vader en hij zei dat ik niet sociaalenoeg was en dat ik te droog as en dag later zei hi dat ik maar beter op deet kon omdat ik dikker was dan de anderen ik zei dat ik het niet wou maar hij zei dat ik dan geen vrienden kreeg en later niet ens kon trouwen

Hoi Itellyouthetruestory.

 

Dat is inderdaad niet een goede reactie van je ouders. Probeer je niet teveel aan te trekken van deze reacties. Jij bent goed zoals je bent en tuurlijk ben je wel sociaal, krijg jij vrienden en ga ook jij echt wel trouwen! Durf je misschien wel met je mentor of vertrouwenspersoon hierover te praten? Deze zijn er echt voor jou en kunnen je echt goed helpen en steunen! De kindertelefoon staat ook voor je klaar en kunnen jou ook goed helpen.

 

Groetjes van mij :)

Badge

Hoi Itellyouthetruestory.

 

Dat is inderdaad niet een goede reactie van je ouders. Probeer je niet teveel aan te trekken van deze reacties. Jij bent goed zoals je bent en tuurlijk ben je wel sociaal, krijg jij vrienden en ga ook jij echt wel trouwen! Durf je misschien wel met je mentor of vertrouwenspersoon hierover te praten? Deze zijn er echt voor jou en kunnen je echt goed helpen en steunen! De kindertelefoon staat ook voor je klaar en kunnen jou ook goed helpen.

 

Groetjes van mij :)

Dankjewel voor je tip 💞

Reageer