Ik hou het niet meer uit

  • 21 July 2019
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Badge
Ik wou dit eigelijk geheim houden maar kan het niet meer in mijn vorige topic kon je lezen dat ik aan twee personen iets heb vertelt ik kon het namelijk niet meer geheim houden ik zou er graag over willen praaten maar het is niet een makkelijk onderwerp en praten is zowiso niet mijn sterkste kant eigelijk helemaal niet het lieft hou ik me stil maar trek het nu echt niet meer
Ik heb het afgelopen jaar veel mee gemaak ik heb mezelf opgevoed mijn ouders wouden wel maar konden het gewoon niet (ze hebben bijden een benut-out) en mijn vader er nog copd in een van de ergste vormen dat is een van de ergste types van asma die er bestaat en mijn moeder kan eiglijk niks ze heeft namelijk een van de ergste vorme rema met daar nog waarschijnlijk een huid porbleem bij ze proberen er echt voor me te zijn maar het lukt ze gewoon niet mijn zus gaat nu ook nog het huis uit en mijn ouders schenken nu alle aandacht aan mijn zus en haar nieuwe huis en mij zien ze niet eens staan

En dan kreeg ik er dit jaar ook nog eens 2 meiden bij die zelfmoord wouden plegen en in een depressie zitten ik heb ze geholpen en vergat mezelf ik eet niks en ben alleen maar bezig met mijn ouders en de 2 meiden
Komt ook nog bij dat ik bijde ouders moet helpen onthouden dat ze hun medischeine wel nemen en waar en waarneer ze naar het zieken huis moeten omdat ze het anders vergeten

Ik zit al bij een pigoloog maar het werk niet want ik vertouw dat wijf voor geen meter dus zeg niks
Ik heb het geprobeerd maar steets kreeg ik van mijn ouders is dit waar terel ik duidelijk had gezecht dat ze het geheim moest houden

Hebben jullie een idee

2 reacties

Ik snap ongeveer wat je bedoelt en ik snap dat het erg lastig is om te verwoorden wat je voelt of er met iemand over te praten, want ik heb er zelf ook moeite mee om met mensen te praten over hoe ik mij voel.

Misschien zou je met je zus kunnen praten over hoe je je voelt(ik weet niet of dat een optie voor je is, omdat ik niet weet of jullie een hechte band hebben of niet)

Hebben je ouders ook niet iemand die het af en toe van je over kan nemen zodat jij je kan richten op jezelf? En met het onthouden voor de afspraken en medicijnen, hebben jullie thuis een kalender of een speciaal boekje? Zo niet kun je dat proberen en daar in of op bij te houden voor je ouders en dat kan wat rust geven in je hoofd.

Ik vind het naar voor je dat je psycholoog je niet zo veel helpt. Is er een mogelijkheid dat je vraagt of iemand anders je zou kunnen helpen? (ik weet niet of dit mogelijk is en waar je word geholpen dus ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ik zou je erg graag willen helpen en ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb en het niet erger maak😅.

Veel sterkte en ik hoop dat je je snel wat opgeluchter voelt. ☺️
Met vriendelijke groet,
SC. M
Badge
Mijn zus en ik zijn heel hecht en we hebben het hier vaak over
Zij is de enige die mij echt begrijpt heb ik het idee maar dat is over 1 maand ook over dan zie ik haar namelijk bijna nooit meer
Mijn ouders hebben niet iemand die ze kan helpen omdat ze dat niet willen
We hebben een kalender en ik schrijf daar alles op maar ze vergeten het alsnog
Nee kan niet het is 1peroon die daar werkt

Reageer