ik hou het niet langer meer

  • 25 May 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik hou het nie meer

 

Ik ben net terug van kamp en de enige begeleidster die ik niet elke week zie is degene die ik mn vertrouwen gaf ik heb haar mijn verhaal verteld ( mijn ouders zijn gescheiden en mn moeder woont in wales mn pa wil nr dpanje gaan dus ik moest kieze waar ik de middelbare dee ik ga bij mn moeder wonen) ik heb het neutrsal verteld alleen als ik me sip voelde op kamp zag ze dat gelijk en ze wist dus eig ook waarom. Ze hielp me el leidde me af. Mn vader doet alleen maar kut want ok zit al de hele dag op mijn kamer hij denkt dat ik lui serie zit te kijken alleen ik zit al de hele dag op dr tiktok om dr gezicht te zien en ik heb mezelf al een paar keer gesneden vandaag. Ik hou het niet langer meer😣😣😭😭😭  zij maakte me blij en ik zie dr wss nooit meer ik wil dat niet ik wil iemand die me helpt en me begrijpt ik zou ook gewild hebben dat elke keer dat ze vroeg ben je ok? Ik geoon nee had gezegd en vertelde hoe ik me voelde en niet gewoon mmhmm ja gaat goed had gezegd zoals bij de rest van de mensen die het vragen. Ik heb eigenlijk maar 1 optie en dat is naar haar beste vriendin te lopen op mijn school want die loopt stage bij mijn school in gr 4 en een brief schrijven ofz ma is da een goed idee?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ja dat is een heel goed idee! Schrijf alles wat je kwijt wilt op. En laat maar lezen aan iemand (of meer) die je vertrouwt. Het is fijn om dingen van je af te schrijven en om er dan over te kunnen praten. Ik heb dat zelf ook gedaan en het helpt echt om dingen te verwerken of in elk geval om wat opluchting te krijgen. En je kunt ook met de Kindertelefoon bellen, dat helpt ook. Zijn lieve mensen! Sterke met alles en dus: Ja, goed idee van je!! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +2

@Tover01 hee! Euhhmm ik bedoelde eigenlijk een brief schrijven aan die persoon van kamp en die aan de stagaire van onze school geven eie haar beste vriendin is zodat zij hem weer aan die persoon van kamp kan geven.. maar is dat wel een goed idee????

Want die persoon van kamp is de enige die ik vertrouw

Reageer