Ik hoef niet meer te leven

  • 28 March 2020
  • 9 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nadenken doet me pijn. Tijd voorbij zien gaan kost moeite. Ik heb passie voor sport. Ik wil dingen bereiken. Maar ik heb geen motivatie meer. Het word niet beter. Ik hoef niet meer te leven. Kan ik het niet gewoon uitzetten met een knopje? Ik wil niet nog meer pijn lijden. Mijn relatie is net uit. Ik kan niet over het feit komen dat ik vroeger verkracht ben. Ik krijg soms flitsen van herinnering en hier van terug. Ik verkramp. Ik word geslagen door mijn moeder. Heel hard. Ik hoef niet meer te lopen. Iemand haal mijn leven alsjeblieft weg.  Haal het voor me weg. Ik wil niet verder. Haal het weg


9 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik snap hoe je voelt ik wil eigenlijk ook graag mijn leven beëindigen, ik ga je niet vertellen dat je hulp moet zoeken ik ga je niet zeggen dat je naar de kinderbescherming moet stappen 

kan je misschien naar je vader? Of misschien naar je bff? Laat het me alsjeblieft weten 

Mijn vader is altijd in het buitenland en mn vrienden kunnen me niet helpen en gaan zich dan zorgen maken. Ik heb dat geprobeerd maar dat werkt echt niet

Ik snap dat je je rot voelt maar een einde aan je leven maken is niet de oplossing. Praat er over met een vriend, vriendin, een goede kennis of iemand van school. 
Je zegt dat je sporten leuk vind. Misschien kun je dit gaan doen. Denk aan de leuke dingen die je hebt meegemaakt maar maak alsjeblieft geen einde aan je leven. Geloof me, dat is niet de oplossing.

Niet de oplossing maar wel een verlossing

Hoi

Super dapper dat je hier je verhaal durft te delen! Dat betekent ook dat je nog hoop hebt, ook al is het maar een klein beetje. Je hoopt dat iemand je kan helpen en ik denk dat je ook gezien wil worden, klopt dat?

Je hebt een moeilijk leven gehad, maar er is nog hoop. Er zijn mensen die jou willen helpen. Misschien kan je je mentor bellen of mailen, of een andere docent waar je goed mee op kan schieten, of een vertrouwenspersoon op school? Je kan ook 113 bellen of chatten of met de kindertelefoon. Je zou ook kunnen overwegen om naar de huisarts tegaan. Die kan je doorsturen naar een psycholoog die jou verder helpt. En natuurlijk kan je ook altijd op dit forum terecht. Wij zijn er altijd voor je.❤

Ik snap heel goed dat je geen uitweg meer ziet en dat je de dood als een verlossing ziet, dat heb ik zelf ook gehad. Er is wel een oplossing, maar daar zul je keihard voor moeten vechten en dat is zwaar, maar je zal heel sterk uit dat gevecht komen als je hebt gewonnen. En je gaat winnen, dat weet ik zeker!

Je staat er niet alleen voor.

Liefs Lexy❤

Hoi

Super dapper dat je hier je verhaal durft te delen! Dat betekent ook dat je nog hoop hebt, ook al is het maar een klein beetje. Je hoopt dat iemand je kan helpen en ik denk dat je ook gezien wil worden, klopt dat?

Je hebt een moeilijk leven gehad, maar er is nog hoop. Er zijn mensen die jou willen helpen. Misschien kan je je mentor bellen of mailen, of een andere docent waar je goed mee op kan schieten, of een vertrouwenspersoon op school? Je kan ook 113 bellen of chatten of met de kindertelefoon. Je zou ook kunnen overwegen om naar de huisarts tegaan. Die kan je doorsturen naar een psycholoog die jou verder helpt. En natuurlijk kan je ook altijd op dit forum terecht. Wij zijn er altijd voor je.❤

Ik snap heel goed dat je geen uitweg meer ziet en dat je de dood als een verlossing ziet, dat heb ik zelf ook gehad. Er is wel een oplossing, maar daar zul je keihard voor moeten vechten en dat is zwaar, maar je zal heel sterk uit dat gevecht komen als je hebt gewonnen. En je gaat winnen, dat weet ik zeker!

Je staat er niet alleen voor.

Liefs Lexy❤

Dankjewel ik ga het proberen! Alleen ik ga het alleen moeten doen. Ik heb geleerd dat de enige in het leven die je kan vertrouwen in jezelf. Niemand anders. 

Hoi @A N O N I E M 2004,

Het lijkt misschien beter om het alleen te doen en dat snap ik, dat voelt veilig. Ik heb ook geleerd om niemand te vertrouwen en alles voor mezelf te houden. 

Helaas werkt het niet zo. Ik weet niet goed hoe ik duidelijk moet maken dat je het niet alleen hoeft te doen. Ik begrijp je heel goed. Ik heb het ook altijd alleen gedaan, dus ik snap wat je bedoelt. Ik snap ook hoe moeilijk het is om dat in te zien wat ik zie het soms zelf ook niet eens en dan hou ik alles gewoon voor mezelf, dat ik lekker makkelijk dan hoef je ook niemand het uit te leggen. Ik zou het je zo graag in real life willen vertellen en je willen zien en je een knuffel willen geven. En ik zou je mn nummer willen geven zodat je me altijd kunt bellen, maar dat mag hier helaas niet. Ik wil er zo graag voor je zijn. 

Ik ben blij dat je in elk geval hier je verhaal kwijt kan en ik hoop dat je dat blijft doen. Je kan naruurlijk ook altijd met de kindertelefoon bellen of chatten.

Ik hou van je.

Heel veel liefs en knuffels, Lexy❤

Reputatie 3
Badge +4

Hoi

Super dapper dat je hier je verhaal durft te delen! Dat betekent ook dat je nog hoop hebt, ook al is het maar een klein beetje. Je hoopt dat iemand je kan helpen en ik denk dat je ook gezien wil worden, klopt dat?

Je hebt een moeilijk leven gehad, maar er is nog hoop. Er zijn mensen die jou willen helpen. Misschien kan je je mentor bellen of mailen, of een andere docent waar je goed mee op kan schieten, of een vertrouwenspersoon op school? Je kan ook 113 bellen of chatten of met de kindertelefoon. Je zou ook kunnen overwegen om naar de huisarts tegaan. Die kan je doorsturen naar een psycholoog die jou verder helpt. En natuurlijk kan je ook altijd op dit forum terecht. Wij zijn er altijd voor je.❤

Ik snap heel goed dat je geen uitweg meer ziet en dat je de dood als een verlossing ziet, dat heb ik zelf ook gehad. Er is wel een oplossing, maar daar zul je keihard voor moeten vechten en dat is zwaar, maar je zal heel sterk uit dat gevecht komen als je hebt gewonnen. En je gaat winnen, dat weet ik zeker!

Je staat er niet alleen voor.

Liefs Lexy❤

Dankjewel ik ga het proberen! Alleen ik ga het alleen moeten doen. Ik heb geleerd dat de enige in het leven die je kan vertrouwen in jezelf. Niemand anders. 

hey, alleen kan je het echt niet aan geloof me, ik zit in de zelfde situatie maar als school weer begint ga ik naar mijn mentor.  
ik zou het echt aan iemand vertellen want niemand kan dit alleen, als je het nou echt niet wil zou ik hier  maar wat vaker gwn even je hart luchten 

ik hoop dat dit een beetje helpt, stay strong je staat er niet alleen voor 

heel veel sterkte en suc6 Xx 😘 🍀🍀

Hey

ik begrijp je gevoel maar houd alsjeblieft vol. je bent veel meer waard dan altijd in pijn te leven. de dingen die zijn gebeurd kun je niet terugdraaien. Hoe erg ze ook zijn. Probeer het te verwerken wat er vroeger is gebeurd. Probeer het niet te verdringen maar praat erover met iemand die je kan helpen. Als dat je lukt zul je je beter over jezelf voelen en zullen waarschijnlijk je relaties ook beter gaan. Wat je moeder doet hoort ze niet te doen. Probeer altijd van jezelf te blijven houden wat ze ook doet. En als je het zelf niet gelooft jij bent een goed mens en je verdient het 1000 % om gelukkig te zijn. Ik ben ook depressief geweest en was ook alle motivatie kwijt. Zelf voor m’n passie. Maar ik beloof je het wordt een hele moeilijke weg. Maar als je het eenmaal overwonnen hebt ben je zo veel sterker en gelukkiger en dan gaan die gedachtes weg. Je wilt niet dood. Je wilt dat de pijn stopt ❤️
 

xoxo

Reageer