Skip to main content

Ik ben 17 jaar oud en ik ben vroeger mishandeld, heb opgenomen gezeten, mijn moeder is overleden en mijn vader heeft me uit huis getrapt. Ik zit een zware depressie en een extreem woedeprobleem. Ik ben sinds kort gaan mediteren. Dit brengt mij heel veel rust en ik heb het gevoel dat mijn moeder bij me is. Ik zie de dood als iets heel vredigs en ik zie geen reden meer om niet dood te gaan. Ik verlang er zelfs naar. Is er iemand die dit herkent of gewoon iets wil zeggen?

Hi laura wow ik wou echt dat ik bij je was bro

Mijn naam is finn ik ben 14 en worstel hier al 3 jaar mee, ik vind het zo f#ing knap . Maar ja.....  dat je dit moet voelen.  ja ik weet uit ervaring hoe k#t opnames zijn heb zelf namelijk ook veel geweld mee gemaakt maar ik weet dat jij dit kan je dit kan je bent zoizo een fantastisch mens en super sterk. Ik ben f#ng trots op je..... en ik ben er voor je als je het moeilijk hebt. Altijd! 

Groetjes finn *vr hug from me*


 
(onnodige quote verwijderd)

Jij bent zo waardevol❤️ hoe gaat het nu met je? 


Hyy echt respect naar jou ik heb geen idee wat je allemaal meemaakt maar ik wil gwn zeggen dat je dit echt goed hebt opgelost maar dat je wel moet verdergaan met het leven maar ook heel leuk dat je bent beginnen mediteren ga zo voort en geef echt niet op!!❤️❤️
 

-anoniem512


Quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Laura38 he lieve meid wat verschrikkelijk wat jouw allemaal is overkomen.

Ik zit zelf ongeveer 1jaar in een depressie maar nu ik jou bericht zie voel ik me bijna alsof ik me aanstel.  Ik snap dat je nu geen andere oplossing ziet dan de dood, alleen het probleem is dat de dood geen oplossing is maar een ontsnapping. Dit bedoel ik echt niet gemeen ik wil alleen zeggen dat hoe zwaar het nu ook is als je hopelijk later wel weer gewoon gelukkig kan zijn dat veel fijner is dan dat je die kans nooit meer krijgt omdat je zelfmoord pleegt.

al snap ik het wel ik worstel daar zelf ook weleens mee.  Heb je ook al professionele hulp? 

want anders zou ik dat eerst gaan zoeken, en als je dat wel hebt dan hoop ik echt dat het alsnog goedkomt met je.

veel geluk, liefs en sterkte groetjes sillie78:black_heart:


Reageer