Skip to main content

Hoi

Ik ben 12 en heb wrs faalangst ik heb bijv last van blackouts pas bij nederelands wist ik het niet meer terwijl een vriendin mij daarvoor nog had overhoort en ik alles wist 

Bij duits gaat het heel slecht en die leraar heeft mij geholpen en mijn mentor een mail gestuurt nu heb ik over 2 dagen een mentor gesprek maar die man is heel raar en akward 

 

Srry voor de typfouten thx voor t lezen tips zijn welkom

 

Wat goed dat je je mentor een mail hebt gestuurd! Hij kan jou daar vast goed bij helpen


ik snap wat je bedoeld met de awkwardness met de docent, maar als hij je misschien kan helpen is het misschien beter om gewoon te denken f die awkwardness. Dat je nu al zo goed je best doet zegt al veel over hoe sterk je bent💗 Ik geef je veel steun en hoop voor je dat het goed komt <3


Hi, ik ben ook iemand met faalangst…

tis kut iknow….. ik heb d‘r weleens overgepraat met m‘n mentor; aardige vrouw…. Maarja…. 
 

probeer anders met een andere docent te praten…?! Die niet zo arkward is….. 

want faslangst…. Is echt K*t…. 
sorry voor al dat schelden btw…. ;) 

 

Mij_Niet_Gezien 


Hi, ik ben ook iemand met faalangst…

tis kut iknow….. ik heb d‘r weleens overgepraat met m‘n mentor; aardige vrouw…. Maarja…. 
 

probeer anders met een andere docent te praten…?! Die niet zo arkward is….. 

want faslangst…. Is echt K*t…. 
sorry voor al dat schelden btw…. ;) 

 

Mij_Niet_Gezien 

Haha maakt niet uit maar thx voor de tip


ik snap wat je bedoeld met de awkwardness met de docent, maar als hij je misschien kan helpen is het misschien beter om gewoon te denken f die awkwardness. Dat je nu al zo goed je best doet zegt al veel over hoe sterk je bent💗 Ik geef je veel steun en hoop voor je dat het goed komt <3

Thxx <3


Reageer