Vraag

Ik Heb Overal Meedelijden Mee

  • 26 August 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik heb dus een probleem: ik heb OVERAL medelijden mee ☹️, klinkt misschien onschuldig, maar het zit me echt heel erg in de weg, bijvoorbeeld tijdens een potje Minecraft ofzo, ik wil geen bomen kappen, dieren slachten, of iets wat daar in de buurt komt, als mijn broer ook meedoet verbied ik hem dat dan ook, ik zit op paardrijden, maar durf niet heel streng te zijn, omdat ik bang ben dat ik dat paard dan bang maak ofzoiets, ik durf niet eens een mug dood te slaan of een wesp weg te vegen of hoe je het ook noemt, het liefst wordt ik veganistisch, en zorg ervoor dat ik geen enkel dier meer pijn doe of er vervelend tegen doe, ook al is het persoonlijk, ben nu vegetarisch, maar ook daar hadden mijn ouders (en vooral mijn vader en mijn broer) moeite mee omdat zij door zijn op vlees, en ze hebben ook wel eens gezegd dat vegetarisch nog soort van oke is, maar dat ze veganistisch echt niet snappen en dat ze het overdreven vinden enzo, HELP, weet iemand wat ik kan doen???


1 reactie

Hoi @That_One_Girl ,

Ik snap je wel!

Ik ben zelf ook vegetarisch.Ik ben niet veganistisch, en heb ook geen moeite met wespen doodslaan etc maar ik kan je wel begrijpen. 

Ik ben niet veganistisch omdat het toch best lastig is. Je krijgt snel tekorten,  en die heb ik als vegetariër al.

Ik je zou bv. kunnen proberen te zeggen dat je soja melk / yoghurt lekkerder vind dan normale ofzo. Zonder te zeggen dat je veganistisch bent.

Mensen hebben ook best vaak onaardige opmerkingen over mij dat ik vegetarisch ben , je bent echt niet de enige.

Reageer