Vraag

ik heb mn vrienden eigenlijk nodig

  • 28 March 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey ik wouw nog even wat zeggen over mijn vorige topic: heel erg bedankt voor jullie steun alleen heb ik een probleem, iedereen raad me aan een vriendin het te vertellen maar het probleem is: ik wil mijn bff niet bang maken en ik heb eigenlijk geen vrienden op school, ik had een paar hele goeie en een wist er uiteindelijk van maar ik heb ruzie gekregen met haar en ben geen vriendinnen meer behalve m’n bff die op een andere school zit, ik heb nog een andere vriendin maar die mag ik eigenlijk niet zo erg en ze verteld alles aan haar ouder (bijv: ik maakte een paar keer m’n huiswerk nie en ik hoorde later van iemand dat haar ouder liever niet hadden dat ze nog met me om ging) 

ik heb dus niemand om mee te praten 

mals iemand hier nog een tip voor heeft zou dat heel fijn zijn heel erg bedankt voor het lezen ❤️


1 reactie

Hey,

Wat stom!

Je wil je bff niks vertellen omdat je bang bent dat je haar bang maakt, voor de rest zijn er geen andere mensen in je omgeving waar je mee kan praten. Klopt dat?

Kan je met je mentor of een andere docent praten? Elke school heeft een vertrouwenspersoon, kan je misschien proberen daar contact mee te maken? Meestal staat de mail van die persoon op de site van de school.

Tis nu wel heel onhandig allemaal met corona enzo. Ik hoop dat dit je een beetje verder heeft gebracht.

Sterkte,

Xx🍀

Reageer