Vraag

ik heb mijn leven verpest

  • 26 November 2021
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Badge

ik heb mijn hele leven verpest ik zat in een leuke vriendengroep ik had een beste vrienden (laten we haar fleur noemen) om wie ik het meeste geef van iedereen op de aarde en ik was op iemand ik kreeg dus met dat persoon (laten we hem mick noemen) ik had dus met mick gekregen en ik had onbewust fleur weg geduwt ik had veel te laat door dat ik dat had gedaan het heeft echt een tol op onze relatie genomen en ik weet niet wat i kmoet doen want ze denk dat i kmeer om mick geef dan om haar wat niet waar is en ik wil het echt heel graag recht zetten maar ik weet niet hoe en ik heb gewoon het gevoel dat het makkelijker voor iedereen om mij heen als ik zlefmoord zou plegen want dan kan fleur gewoon van haar andere beste vriendin haar enige beste vriendin maken dan kan mick gewoon een nieuwe vriendin vinden de rest van mijn vriendengroep heeft elkaar nog mijn moeder kan dan zonder schuldgevoel een leven opstarten met haar nieuwe vriend en me vader kan terug verhuizen naar zijn thuisland waar zijn familie woont

dit hoort geen vraag te zijn ik zoek hulp en mensen die mij misschien kunnen helpen in deze situatie


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

hey lieverd, 

wat vervelend! Ik zou geen zelfmoord plegen! weg gaan van je problemen lost niets op! Waarom ga je niet met Fleur erover praten, over dat je haar echt graag weer als BBF wil hebben! Als je dat niet durft kun je haar ook whatsappen! Ook kun je naar de therapeut gaan! Die kunnen je helpen om van die nare gevoelens af te komen! 

hou vol! 

groetjes❤️

Reageer