Vraag

Ik heb mijn haar te kort en scheef geknipt. help me please

  • 3 June 2021
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, ik wil het hebben over mijn haar want ik heb mijn haar 2 dagen geleden geknipt want ik zag dat ik dode puntjes had  dus ik besloot er een stukje af te knippen. Ik deed 2 elastiekjes in mijn haar op de lengte hoe ik het wou en ik begon aan de bovenkant ( dus boven de elastiekjes met mijn schaar ) te knippen. toen ik dat had gedaan was mijn haar ineens heel erg kort en toen ik zag hoe scheef het was begon ik meteen te huilen. Ik ben toen naar beneden gegaan en mijn moeder zei dat als het weer een beetje gegroeid is dat we dan naar de kapper gaan dat duurt dus best wel lang want vroeger had ik ook kort haar en het duurde 2 jaar voor dat het was gegroeit en het is zo erg scheef.  (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: plaats op het forum geen persoonsgegevens.) en in een staart zie je het ook heel goed dat het scheef is. Weten jullie misschien wat ik kan doen? ik wil het zo graag weer lang hebben en ik denk ook dat als ik naar de kapper ga en als ze dan gaan kijken dat het te scheef is en dat ze dan een best groot stuk eraf moeten knippen om het weer recht te hebben en dat wil ik dus absoluut niet want ik vind kort haar echt niet mooi. Ik heb hier zoveel stress door dus ik hoop dat iemand me misschien kan helpen.  ik heb gisteren ook de hele tijd gehuild en ik voel me gewoon zo dom .. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen misschien om het sneller te laten groeien en weten jullie misschien ook hoe snel haren groeien? alvast bedankt

 

(De afbeelding is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: plaats op het forum geen persoonsgegevens.)


5 reacties

Hallo feliciaxpandatjuh :)

Je haar ziet er nog prima uit zoals ik zie op de foto. Niks om je druk over te maken.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Heey! 
wat vervelend dat je je hier misschien onzeker over voelt maar het valt echt wel mee hoor! Je zou misschien aan je moeder (of kapper) kunnen vragen of ze het iets rechter kan knippen, het zal dan inderdaad een stukje korter zijn, maar zelfs dan vind ik je haar niet heel erg kort. Maar ik zou me er echt niet zo druk om maken hoor, ik vind het er best prima uitzien! 

Heyy

 

Er bestaat volgens mij geen wondermiddel om je haar sneller te laten groeien dus ik denk echt dat je daarvoor geduld moet hebben.

 

Het is denk ik ook niet zo dat de kapper een enorm stuk haar eraf knipt om je haar weer rechter te krijgen. Korter word het natuurlijk wel een beetje, maar als je goed aangeeft dat je je haar alleen wat rechter wilt zal de kapper daar echt goed om denken!

 

Verder ziet je haar er op de foto prima uit hoor vind ik🙂

 

Groetjes van mij.

Badge

dankjewel allemaal<3 dit helpt echt want ik heb hier de hele tijd om moeten huilen maar ja ik hoop dat als ik over 2 weekjes naar de kapper ga dat het dan weer mooi word en ja mijn haar groeit opzich wel snel dus dat moet wel goedkomen 🙂 ik voel me nu veel blijer eigenlijk. (De afbeelding is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: plaats op het forum geen persoonsgegevens.)

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @feliciaxpandatjuh ,

 

Je had een afbeelding geplaatst waarop iemand (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is. Dit is niet toegestaan op het forum, (forumregel 20: Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan).

 

Wij vinden het belangrijk dat jongeren anoniem zijn op het forum. Wij kunnen niet altijd weten of het om een foto van een forumlid zelf gaat of om een ander persoon. We hebben daarom jouw afbeelding verwijderd.

 

Groetjes,

 

Marloes
De Kindertelefoon

Reageer