Vraag

Ik heb mezelf per ongeluk ge-out en ik weet niet wat ik moet doen

  • 26 May 2020
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

lekker lange titel. Ik ben eigenlijk een andere gebruiker hier maar ik kan even niet bij mijn account

We beginnen bij het begin
Ik ben gay
Punt

Ik zette als grapje op mijn whatsapp story “waarom kan ik wel een 6 halen op de kinsey schaal test, maar niet op mijn wiskundetoetsen?” als grapje. Meestal kunnen alleen mijn vrienden dat zien, maar mijn telefoon had zichzelf gereset en mijn moeder heeft het gelezen. Ze vertelde me eerst dat ze het cool vindt, maar toen ik net beneden kwam keken zij en mijn vader me allebei heel raar aan. Misschien weten ze niet wat ze moeten doen, maar ik voel me er super kut over omdat ik het ze nog niet eens wilde vertellen. Ik plande het eigenlijk pas vertellen als ik een partner zou hebben ofzo maar nu weten ze het en ik voel me er echt heel kut over. Ik heb het gevoel dat ze kwaad op me zijn. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? weten jullie hoe je hiermee om moet gaan? ik kan er niet van slapen

 

-miaomiao :cat:


2 reacties

Ook al was het misschien niet de bedoeling het is er nu wel uit, een groot probleem aan het zijn van gay is het vertellen aan, in dit geval, je ouders. Omdat ze het nu al weten kan dit misschien stress voorkomen. Ik zou het als ik ouder was ook fijn vinden om het meteen te weten. dan is de schok/verassing achteraf niet te groot. Praat er rustig over en maak je gewoon niet te veel zorgen

Reputatie 4
Badge +2

Ook al was het misschien niet de bedoeling het is er nu wel uit, een groot probleem aan het zijn van gay is het vertellen aan, in dit geval, je ouders. Omdat ze het nu al weten kan dit misschien stress voorkomen. Ik zou het als ik ouder was ook fijn vinden om het meteen te weten. dan is de schok/verassing achteraf niet te groot. Praat er rustig over en maak je gewoon niet te veel zorgen

Ik moet het eerst ook even laten bezinken, en als ik mijn ouders weer onder ogen durf te komen is dat een goed idee. Ik wilde ze het natuurlijk wel vertellen wanneer ik er klaar voor was, maar ik weet het zelf nog niet eens zo lang dus ik vond het natuurlijk heel confronterend dat mijn ouders het als 1 van de eersten weten. Ik praat namelijk niet zo vaak met ze 

Bedankt voor je hulp! :heart:

Reageer