Vraag

Ik heb mentale hulp nodig

  • 27 September 2021
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Badge

Hoi hoi. Ik ben een 13 jarig meisje. Ik ben pasgeleden uit de kast gekomen, en gelukkig accepteert iedereen me. Ik heb sociale angststoornis en depressie. Ik snijd mijzelf daarom regelmatig :/. Ik heb dus een probleem. Ik snijd mijzelf altijd op mijn bovenbenen zodat niemand het ziet en ik ook geen aandachtshoer word genoemd. Maar school is sinds kort begonnen en ik heb dus ook gym (niet over na gedacht) dus ik moet mij gaan omkleden in een klaslokaal met 30 andere mensen. Ik weet echt niet wat ik moet doen maar ik wil ook dat niemand het ziet. (ik zit in de 3e klas, dus je kan al raden hoe de mensen zijn als ze dit zien). Hopelijk hebben jullie tips want ik ben echt einde raad, en ik ben ook bang dat als iemand het ziet , het doorverteld aan de directeur en dat hun naar huis bellen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

 Hey, wat fijn dat iedereen je accepteert! In het topic hieronder ⬇️ Staan alternatieven voor SH

Verder kun je misschien in de Wc je gym broek alvast aan doen. Dan ziet niemand je littekens en kunnen ze er ook niks van zeggen. Als je littekens over je hele bovenbeen zitten raad ik aan om een langere gym broek tot je knieën te kopen.

Je kan altijd met de kindertelefoon Bellen of Chatten  als je je rot/ depressief voelt, SH wil doen of gewoon ergens over wilt praten. ! 

het komt goed! Ik geloof in je! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Hou je ons op de hoogte van hoe het met je gaat en hoe je gymles is verlopen? 💕

xx Eenmeisje004 
 

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

Ik ben blij voor je dat ze je accepteren.

Ik zou voor dat de gymles begint. In de wc je broek alvast aan doen.

Ben benieuwd hoe het is gegaan. Laat je het weten?

Liefs beartje

Badge

hallo het beste is om je niet te snijden en om hulp zoeken maar als je niet wilt dat mensen je boven benen ziet dan kan je misschien ergens in de wc omkleden ik kleed me ook altijd om in de wc want ik ben onzeker over me lichaam maar ik hoop dat dit je hebt geholpen

 

liefs Delilah

Reageer