Ik heb mensen voor de gek gehouden

  • 19 October 2018
  • 9 reacties
  • 125 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik deed me voor Als een meisje van 14 op insta gram en ik ben eigenlijk een jongen van 13 .ik ben aan mijn volgers het aan het vertellen .hoe ik ze voor de gek hield was op deze manier ik zij dat dit mijn vriendin was en ik had met mensen verkering .

9 reacties

hey,

ik weet niet of je nou een vraag of iets dergelijks erover heb...

maar ik zal mijn mening erover geven,
er zijn in mijn ogen te veel fake accounts op instagram en ikzelf vind het niet geheel grappig als mensen dit doen, zoals jij zegt "ik had met mensen verkering" deze andere mensen denken dan echt dat ze een "internetrelatie" hebben en gaan daar gevoel aan hechten, als ze dan ene paar dagen later horen dat het nieteens echt was en het zelfs een jongen was zou dat bij hun pijn kunnen doen en misschien vertrouwen dat weggaat in andere mensen....
daarnaast denk ik dat je van deze mensen dan ook gevoelige/persoonlijke informatie krijgt als je een "relatie" heb dus daar gaat weer hun vertrouwen en zelfbeeld waarschijnlijk...

gr ronald

(PS dit is MIJN mening)
Hi Ronald2001 bedankt dat je de tijd hebt genomen .ik ben bezig met mijn excuses aan te bieden.
hmm dat is goed opzich, ik wilde niet boos ofzo overkomen maar ik hoop dat je wel een klein beetje beseft wat je er ook mee kan doen bij die mensen
Beste Ronald2001 het is al goed bedankt voor de hulp
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Op Instagram deel je toch ook foto's? Gebruikte jij dan ook foto's van een meisje? Of meisjes? Want dat kan in dat geval zelfs strafbaar zijn. Dat jij je voordoet als iemand anders en misbruik maakt met die foto's. Diegene op de foto's zou gewoon naar de politie kunnen stappen om jouw aan te geven. Zelf ook al heb je je excuses aangeboden.

Maar goed dat je erachter kwam dat dit niet goed is en dat je nu een oplossing zoekt.

Gr:Mr.S
Beste MR.S Ik heb geen foto’s gedeeld allen foto’s van het internet gedeeld maar niet van hun ,ik had zelf verkering met dat account met anderen mensen ze dachten dat ik iemand anders was en hun vertrouwde mij maar sommige mensen zijn er achter gekomen .groetjes annoniempo
Reputatie 2
Badge +9
Oke
hee,

Het was niet erg slim van je om een nepaccount te maken. Komt het misschien doordat je wat onzeker bent over jezelf? Zo ja misschien moet je met mensen gaan praten die verstand hebben van dit soort dingen. En de oplossing die je nu zoekt door je excuses aan te bieden is een hele verstandige oplossing. Heel veel succes ermee! 😊
Beste 25annoniem25 bedankt voor de reactie ,ik was de mensen op het internet aan het testen en ik wilde volgers .groetjes annoniempo

Reageer