Ik heb hulp nodig, maar durf het niet te zoeken

  • 21 May 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Badge

Het ging een hele tijd geleden enorm slecht met me waarna ik er zelf zonder hulp weer redelijk bovenop gekomen ben. Ik ben toen ik bezig was met herstellen wel naar mijn mentor gegaan en naar een leerlingbegeleider.  Ik zou hier alleen nu nu het weer slechter gaat niet terug willen komen omdat ze mijn vertrouwen geschonden hebben door me te dwingen met mijn ouders te praten. Mijn ouders weten dus nu ook dat het een tijd slecht is gegaan maar denken nu nog steeds dat het goed gaat. Maar eigenlijk blijft het alleen maar slechter gaan. Ik ben emotioneel en fysiek uitgeput na een dagje school. Hierdoor kan ik me ook slechter concentreren en gaan mijn resultaten ook weer stukken achteruit. Ik heb ook weer regelmatig paniekaanvallen maar niemand van mijn vrienden heeft het door. Het lijkt wel alsof ze niet om me geven. Ik kan huilen in de pauze waar ze bij zitten omdat het zo enorm slecht gaat en niemand die het opvalt. Ik ben ondertussen wel bijna 4 maanden clean van sh, maar de neiging blijft er toch nog steeds. Ik weet nu gewoon echt niet meer wat ik moet doen, ik wil wel hulp maar durf de stap toch niet te zetten.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Mentallyunstable 

Wat een lastige situatie zeg :/

Als je hulp wilt, kan je een afspraak maken bij de huisarts, die kan je dan doorverwijzen naar hulp. Je kan volgensmij vanaf 12 jaar alleen naar de huisarts.

Ik ben ook laatst naar de huisarts geweest, en het ging goed, Ik heb toen een doorverwijzing gekregen naar hulp. Jij kan dit ook :)

Hopelijk gaat het snel wat beter met je, en hou vol

Veel liefs

Mijnproblemen

Reageer