hi mensen (TW)
ik voel me al 2 jaar lang niet lekker in mn vel. dit begint steeds erger te worden. ik ben de laatste tijd erg suïcidaal en maak ook plannen. ik voer ze niet uit ook niet geprobeerd maar ik weet niet hoelang ik dat nog onder controle houd.
begin september in het nieuwe schooljaar kwam ik een meisje tegen. we zijn beste vrienden geworden en we delen alles met elkaar. like alles alles.... dus ook selfharm verhalen. ik ben 8 maanden clean geweest en ze waren bijna allemaal weg. maar toen ze haar armen liet zien met de dikke kloven erin werd ik steeds weer depressiever en suïcidaal. ik denk dat ik het helemaal niet kan handelen dat zij naar mij toe komt en vraagt wat ze moet doen als het al 10 minuten lang aan het bloeden is. dan ga ik maar weer met mijn verband doos naar dr toe om te zorgen dat er geen infecties in komen.
maar dit alles word mij gewoon te veel. als ze mij niet had gehad was ze al 17 x dood geweest. na al die pogingen die ik heb moeten stoppen. weet ik niet meer of ik er nog een aan kan. ik weet het echt niet meer.
ik ben zelf weer begonnen met snijden. en ik weet het het is dom. maar dat is nu het enige wat mij weerhoud om niet gewoon uit het raam te springen of wat dan ook.
ik durf mijn vriendin niet te zeggen dat ze niet meer bij mij moet komen met haar problemen. tuurlijk wel wat maar niet dit soort problemen u know. maar ik kan het niet. ik kan het echt niet. ik ben de enige persoon waar ze dit tegen zegt. zonder mij had ze het opgegeven. en ik kan haar niet verliezen want dan verlies ik een deel vanmezelf.
iemand pls help....