ik heb het verpest.

  • 10 January 2022
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen… ik heb het echt verpest.

Ik heb mijn kans op verliefdheid verpest. Doordat ik bang ben. Misschien handig om eerst mn vorige topic te lezen… 

Ik het het verpest door bang te zijn, bang voor weet ik het wat. Iemand vond me leuk en ik verpest het. Iemand toonde interesse en omdat ik bang ben, bang voor weet ik veel wat, heb ik een kans op liefde verpest? Zijn vriend heeft me verwijderd op snapchat en hij zelf heeft me al 3 snaps verstuurd. De eerste als reactie op mijn snap waar ik geen goedemorgen terug zei. De laatste als goodnight snap. En die tweede, geen idee… ik durf ze ook niet te openen…

Ik heb het verpest. Een kans op liefde. Omdat ik bang ben. Bang voor weet ik het wat. Ik haat mezelf. Ik haat het leven. 

Zij haten me ook. Ik heb zn tijd verspilt. Ik was niet duidelijk genoeg. Maar ik wist niet wat ik wilde. Ik weet niet wat ik wil, maar dat is nu te laat. Hij is hartstikke aardig maar in mijn hoofd zie ik alleen de niet leuke dingen en ik irriteer me er zo zo aan. Ik haat mezelf zo zo erg.


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik heb even snel het vorige topic gelezen. Ik snap wat je bedoelt. Maar hier moet ik zeggen dat ik even de draad kwijt ben. Wil je nu wel of geen liefde?

Hey, ik heb even snel het vorige topic gelezen. Ik snap wat je bedoelt. Maar hier moet ik zeggen dat ik even de draad kwijt ben. Wil je nu wel of geen liefde?

Aan de ene kant heb ik het gevoel alsof ik een kans verpest op liefde maar aan de andere kant krijg ik hier zo veel stress van dat ik het helemaal niet wil.

hij vroeg in zijn snap of er wat aan de hand was, ik reageerde met nee, no worries. Ik wil de waarheid wel vertellen over hoe ik me voel maar weet niet hoe. Ik denk uiteindelijk toch niet dat ik een relatie wil, het brengt me te veel angst en stress…

Ik snap wat je bedoeld. Ik heb vandaag volgens mij ook mijn kans op liefde verpest omdat ik in een slecht humeur was maar het komt heus wel goed met jou en je hoeft jezelf er echt niet voor te haten.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik snap dat het lastig is. Maar ik als jongen kan me goed inbeelden in die jongen. Als je iemand leuk leuk vind zie je het niet meer als diegene je een beetje “afwimpelt” en als iemand dan zegt “nee ik heb is niets” of iets dergelijks lijkt er ook niets te zijn. Ja ik weet dat er meestal wel iets aan de hand is. Het advies dat ik zou geven is misschien toch op een moment dat je zelf even rustig bent. En dan je verhaal typt. Je hoeft niet meteen te zeggen dat je hem afwijst. Maar je kan in ieder geval je verhaal doen. Meestal als ik dan het bericht vertuur open ik het zelf niet meer. Maar dat moet je zelf weten.

groetjes,

Reageer