Skip to main content

Hoi , 

ik heb nu vakantie maar een week voor me vakantie moest ik stage lopen.. ik heb t mentaal erg moeilijk en kon me stage echt niet aan er hing geen leuke sfeer en had totaal geen afleiding want was alleen en er was niets te doen t ging zo slecht met me en heb mezelf aantal keren gesneden die dag  ik besloot om te doen dat ik buikpijn had en hoefde dus niet naar stage was alleen thuis en wilde een poging tot doen maar belde toen de dokter en kon gelukkig op gesprek ik had ook heel veel spanning omdat me moeder einde van week zou gaan trouwen, heb me dus ziek gemeld en 1 keer op me stage geweest , ik wil niet teruge maar ben bang voor gezeik met school we hebben namelijk zo opdracht voor nederlands en heb wltijd ruzie met haar iemand tips hoe ik dit goed kan oplossen 

Hoi @Annoniempje.x. ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 


Hey,

Ik weet niet hoe je relatie met je familie is maar ik zou je dilemma met je stage aan hun uitleggen en dan kan je mischien met een familie lid een afspraak maken om met de school erover te praten. Ook wil ik zeggen dat je mentale gezondheid altijd voor school komt. School is niet het belangrijkste in je leven dat ben jijzelf.  

Ik denk als je jou situatie uitlegt aan school dat je niet terug naar stage hoeft anders overleg je met familie en ga je gewoon niet naar de stage. Ook kan je mischien met een ander klasgenootje stage doen. Of je stage plek veranderen. 


Reageer