Ik heb het idee dat mijn leven geen zin meer heeft... Help me?

  • 19 January 2014
  • 4 reacties
  • 543 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat moet ik nu doen?

4 reacties

hi,

het is zonde als je je leven gaat beëindigen. Waarschijnlijk zit je gewoon in een dipje. Praat erover met vrienden of familie of een vreemde. En ga meer kijken op de positieve kanten van de wereld in plaats van de negatieve. Doe leuke dingen met vrienden en heb plezier.
ik hoop dat je wat aan mijn advies hebt ik ben er namelijk niet heel goed in
x. brokengirl12
Ik herken dit heel erg.. ik voelde me altijd waardeloos en niet goed genoeg voor deze wereld.
Op dit moment leven we in een tijd dat alles heel snel gaat, en alles hard aankomt. Er wordt veel van je gevraagd en je krijgt veel indrukken. En op sommige momenten moet je daarvan leren, zodat je sterker en levenswijs wordt.
Die momenten zijn niet leuk, vaak ben je gekwetst of weet je niet wat je moet doen. Of je voelt je waardeloos etc.

Geloof me als ik zeg dat het beter wordt. Je wordt sterker en je gaat weer inzien wat jouw doel is, en wat je voor jezelf en voor deze wereld kan betekenen. Er liggen nog genoeg leuke dingen op je te wachten, die je nu alles behalve verwacht en die toch gaan gebeuren. Je zult het waarderen als je nu doorzet en ervan leert. Je kunt dat, want je bent sterk.

Probeer te achterhalen wat je nu verdrietig of boos maakt, of je neerhaalt. Neem een stapje terug en bekijk wat het is, en bedenk wat je er tegen kunt doen. Praat erover, schrijf het op, overwin het & ga door!
Je zult sterker worden en meer kunnen genieten omdat je meer kan hebben.

Ik hoop heel erg dat je er iets aan hebt..
Dit is mijn ervaring.
Sterkte!

X
Eey,

Doe iets, zoek hulp, blijf in beweging, anders kom je niet vooruit :)

Ook al vind je jezelf ws waardeloos of zeggen anderen dat je dat bent: als je echt waardeloos was was je nooit geboren.

Waarom heb je het idee dat je leven geen nut heeft?

Xx
Kikker
Hey!

Je moet nooit denken dat je waardeloos bent. Als je waardeloos zou zijn, zou je niet eens geboren zijn.
Misschien is het handig om je bericht te bewerken, en te vertellen waarom. Vertel gewoon je hele verhaal. Je bent hier anoniem, dus niemand weet dat jij het bent. Als je meer vertelt, help dat jezelf. Ik voel me altijd iets beter als ik er over praat. En zo kunnen wij jou óók helpen.

Groetjes, Q

Reageer