Vraag

Ik heb het gevoel dat niemand om mij geeft

  • 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Badge

Hai allemaal,

ik voel me al meer dan een jaar slecht. Ik weet gewoon niet wat er aan de hand is. Er zijn momenten dat ik blij ben. Maar dit vergaat altijd. Ik heb het gevoel dat niemand om mij geeft en dat er altijd iemand belangrijker is dan mij. Ik denk vaak dat ik net zo goed van de wereld kan verdwijnen


1 reactie

Veel tieners zitten met zo’n gevoel, en dat is totaal niet nodig. Vaak komt dit door onzekerheid, en dat hoeft niet. Het is normaal dat je nu en dan eens twijfels hebt, dat hoort bij puber zijn. Toch hoeft het niet hoor. Alle mensen rondom je zien je heel graag. Denk aan je ouders, vrienden, familie, die houden stuk voor stuk heel veel van je, daarvan ben ik overtuigd. Heel vaak valt het niet op als mensen jou op de eerste plaats zetten, als er dan eens iemand anders op de eerste plaats staat valt dat heel erg op. Misschien zit je daarom met dit gevoel. Dit is hoe dan ook absoluut niet nodig. En je bent zeker nodig op de wereld, als je opeens weg zou zijn zouden er heel veel mensen zich slecht voelen. Denk weer aan je ouders, familie en vrienden!

Reageer