ik heb het gevoel alsof ik niet goed genoeg ben

  • 4 November 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy ik wil even iets kwijt 

Ik ben een meisje 13 jaar en voel mezelf niet goed genoeg voor deze wereld

ik word op school gepest en heb geen vrienden  en ze schelden me uit voor kkr hoer en ik wil gwn dat dat stopt

ook heb ik het gevoel alsof de nieuwe vriend van mijn moeder mij haat en voel ik me niet veilig om hem heen

hij komt namelijk net 2 weken uit de gevangenis en we hebben al een keer een nacht niet thuis kunnen slapen omdat hij ons heeft bedreigd en mijn moeder heeft geslagen

maar mijn moeder gaat de hele tijd terug naar hem ookal weet ze dat ik mij niet veilig voel

ook alles wat ik doe doe ik fout volgens iedereen

  ik heb ook adhd en kan daarom best druk zijn

alleen elke keer als ik een beetje druk ben zegt mijn moeder dat ik altijd te druk ben en ze liever gewoon een rustig kind wou en ik weet niet of zij het slecht bedoeld maar het voelt alsnog gewoon niet fijn

dit wou ik eigenlijk gewoon even zeggen (ik wil hier trouwens geen aandacht mee zoeken ik wil het gewoon even kwijt)


1 reactie

Hi @Meisje1234 ,

Wat ontzettend naar om te lezen dat je je zo voelt! Heel knap dat je dit met ons deelt op het forum, hopelijk lucht dat ook al een beetje voor je op. <3

Je zegt echt ontzettend veel en ik merk aan je dat er ontzettend veel speelt. Heftig zeg! Je hebt genoeg redenen om professionele hulp te zoeken, dit natuurlijk alleen als jij daar aan toe bent en je daar fijn bij voelt. Ik wil je vooral meegeven dat je dat wel verdiend en je hopelijk snel beter in je vel zit.

Je bent zeker genoeg voor de wereld, de wereld is zelfs een stuk mooier met jou erin!! Heel veel sterkte en ik ben er voor je! Super trots op jou!

Liefs, Junia

 

Reageer