Vraag

ik heb het gevoel alsof ik mijn geluk niet verdien.

  • 12 January 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Badge

ik heb als je vanaf de buitenkant er naar kijkt heb ik een heel mooi leven. goeie cijfers niet perse veel vrienden maar ik word niet meer gepest. een vriendin een stabiele familie je zou zo kunnen zeggen dat mijn leven perfect is.

maar zo voel ik mij niet ik heb steeds weer het gevoel alsof al het geluk dat ik heb gekregen ik niet verdien. ik ben  mijn hele leven gewend om niets te hebben gewoon een of twee vrienden meerdere pestkoppen en nog veel meer haat dan liefde tegen mij. nu is alles anders ik zou gelukkig moeten zijn maar ik ben het niet.

weet iemand wat er met mij aan de hand is ik voel me alsof ik een promotie heb gekregen omdat ik uitsliep. ik vind het niet eerlijk voor anderen hoe komt het dat zij zo hard moeten werken en mij word alles in de schoot geworpen het maakt mij zo boos en ik weet gewoon niet wat ik moet doen om dit gevoel weg te laten gaan.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Het lot, dat bepaald , helaas voor de een geluk voor de ander, maar uiteindelijk moet je JEZELF gellukig maken, en dat kan iedereen……. 
 

probeer het geluk dat je al hebt/krijgt te pakken, dan kan je andere ook GELLUKKIG MAKEN! 
 

want ja wat is geluk,?! Voor de een is dat een groot huis met jaquzi, voor de ander een lieve famillie, voor WEER een ander, een grote carière…… 

 

maar uiteindelijk, maak je jezelf gelukkig, en kan/moet je daar zelf(!) voor kiezen! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer