ik heb het erg moeilijk op het moment

  • 28 August 2020
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 12 en heb het erg moeilijk. Ik vindt het heel lastig om daarover te praten, want veel mensen zeggen dat ik het fake. 
 

Inmiddels 6 jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden en daar heb ik gelukkig geen moeite meer mee, alleen mijn half broer is toen weggelopen naar zijn vader, ik heb hem de afgelopen 6 jaar niet meer gezien. De afgelopen jaren werd ik vaak naar beneden gehaald/ gepest op internet. Waardoor ik heel onzeker ben. Ik huil vaak nachten en dagen lang en ik snijd mezelf ook. Ik vind mezelf dik en heb deze vakantie bijna niks gegeten. Ik heb vaak zelfmoord neigingen En heb dat in 2018 ook geprobeerd. Ik praat eigenlijk alleen over dit soort dingen met mijn beste. Vriendin. Ik weet niet zo goed of ik een depressie heb en wil geen zelf diagnose doen . Ook ben ik bang om het aan familie te vertellen want die kunnen me wss toch niet helpen. Ook zie ik er heel anders uit dan andere meisjes op mijn nieuwe school ik draag namelijk jongens kleren en ik val op meisjes ik ben heel bang dat ze me gaan pesten omdat ik er anders uit zie. Ik zou het heel fijn vinden als er mensen zijn die mij zouden helpen 


3 reacties

Hoi @Bellexv ,

Ik denk dat je er juist beter wel over kan praten want dat lucht op. Als je dat echt niet wilt of durft kan je ook je gedachten en gevoelens op gaan schrijven. 

Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat en/of dat je hulp gaat zoeken. Geloof me, er zijn mensen die van je houden en je bent mooi zoals je bent. Ik heb soms ook jongens kleren aan omdat ik dat fijn vind zitten en daar is niks mis mee. Als andere mensen daar iets van vinden is dat hun probleem.

J8j8

Badge

dan moet je van internet gaan. over je gewicht. het mensenlijken brein weet altijd goed of je dik bent of niet. 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon

 

Hi Belle, wat verschrikkelijk om te horen :(, komen deze gevoelens doordat je broer is weggelopen of alleen door de haat op het internet en je gewicht? anders zou ik contact met hem of je vader zoeken en bij praten, dat zou al veel helpen denk ik

Reageer