Hoii
Ik ben een meid van 14 jaar en ik ben 8 jaar lang gepest op m'n basisschool (eig noem ik het niet pesten ik noem het eerder manipuleren en megatoxic zijn maar ik moet het pesten noemen van iedereen idk) en ik ben na de basisschool alleen naar een klas gegaan zodat ik niet met mn basisschool kinderen zat in de klas. Ik voelde me altijd naar en mn hart klopte harder als ik de meiden zag die me vroeger pestte. Nu zit ik al in de 3e en het is nu veel heftiger. Ik heb het nu niet alleen als ik die meiden ziet, maar ik heb het de hele dag op school. Ik ben nogal het 5e wiel van alles (ik ben het altijd geweest) en ik heb nu de hele dag spanning door mn lichaam en voel geen rust. Ik heb een paar keer voor school ook gekotst, ik denk dat het door de spanning komt. Ik heb een psycholoog, maar die zie ik niet vaak en ze snapt me niet. Ik heb al veel oefeningen gebruikt om de stress te verzachten, maar het helpt niet. Ik kan moeilijk ademen, voel me naar en kan niet lekker zitten en ik sta telkens op het punt om te huilen
help ik heb echt advies nodig xoxo