Vraag

Ik heb geen vrienden #sad

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Sinds de brugklas heb ik geen vrienden. Niemand kwam van mijn basisschool vrienden kwam bij mij in m'n klas.

Dus tja.

In de brugklas praatte ik (bijna) nooit, ik was (en ben) een erg gesloten persoon, dan ben ik niet echt mezelf en ook de intonatie van m'n stem is zo van bleh en zo sirieus en ik kijk altijd sirieus oof.  En weet ik nooit wat te zeggen. (op de basisschool was dit ook wel maar, veel minder, want dan 

Thuis ben ik erg druk en praat de oren van iedereens kop(die van m'n zusjes) en ben de drukste van iedereen.

Op school maak ik dus ook geen vrienden. Nu zit ik in de 2e klas en praat nu wel wat (al sinds begin schooljaar en heb nogsteeds geen vrienden dus tja).

Oja en ik woon in een andere stad dan m'n basisschool dus mn basisschool vrienden wonen een beetje verweg. 

Dus wat kan ik doen? Er maar gwn mee leven of wat...? 


3 reacties

Hallo ik ken dat dat had ik nou ook ik was ook gesloten op school en druk thuis je moet gewoon een beetje praten met de mensen die in de buurt van jou plaats in de klas zitten en dan kom je vanzelf in een vriendengroep te zitten na 3 kwart jaar in de brugklas had ik eindelijk vrienden

Heyy

Volgens mij heb je wel vrienden hoor! De mensen waarmee je praat zien jou waarschijnlijk wel als vriend(in). Ik ben ook zo'n persoon, die mensen als vrienden ziet wat voor andere mensen als beste vrienden wordt gezien. Blijk ik niet de enige te zijn. Volgens mij heb je wel vrienden, je praat toch met mensen op school? Dat zijn dan toch vrienden? ( Als je antwoord tag me dan FF ajb, dan krijg ik een mailtje , dankjewel) 

Groetjes

Kaas123

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey! Wat lastig voor je dat je (het idee hebt dat) je geen vrienden hebt.

Ik zal niet zeggen dat je meer moet praten ofzo, want ik weet dat dat ontzettend moeilijk is. Ik denk zelf dat je wel vrienden hebt. Ook al voelt dit niet (altijd) zo. Veel mensen denken dat, maar als je het ze vraagt zullen ze vast geen nee zeggen ;)

En mocht het wel zo zijn kan ik je de tip geven om te proberen met wat andere mensen te praten. Hoe lastig dit ook is! Jij kunt dit!

Heel veel succes! 

Groetjes

Just Myself

Reageer