ik heb geen vrienden

  • 14 September 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hey hallo

 

ik zit nu in het 2de middelbaar. Ik had vorig jaar een goeie vriendin we waren elke pauze samen en we aten samen en zaten samen in de klas enzo...Dit jaar is een andere vriendin van haar bij ons in de klas gekomen.Nu doen we niets meer samen. Elke pauze is ze bij haar andere vriendin,ze zit elke les bij haar,ze eet nooit meer met me...Die andere vriendin probeert me te ontwijken.Ik heb een sociale fobie maar zonder vrienden kan ik geen andere 5jaar overleven (letterlijk) Ik heb nog maar 1vriendin op de hele school en ze is een jaar jonger en het besef dat ik geen vrienden heb in men klas haat ik gewoon ik heb het gevoel dat men ouders daardoor teleurgesteld in me zijn.Ik begin mezelf te haten.Ik vroeg al of ze eens samen wou zitten (vriendin van vorig jaar) en ze zei “ok” maar toen we plaatsen mochten kiezen ging ze gewoon bij die andere zitten. Ik word niet snel jaloers ofzo en da ben ik nu ook nie maar ze praat nu met iedereen behalve met mij:(

dus wat zou ik nu moeten doen?… verder met een vriendeloos depresief leven,zelfmoord of wraak nemen op die andere vriendin van haar (heb al een paar idéetjes)?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hi ik weet dat het er net op staat maar zou graag veel reacties hebben voor vrijdag want dan heb ik eindelijk de kans om bij hun te “staan” alvast bedankt 😊

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

jammer dat dit je per overkomen, ik zou zeker niet iets doen als opgeven of wraak nemen of erger, dit schiet namelijk helemaal niks op.

wat zou doen is andere mensen zoeken, ik weet zeker dat er andere mensen zijn, misschien niet in jou klas maar tijdens de pauzes of zo, om een te praten en een leuke band op te bouwen.
Die andere vriendin die doet dit ook vrij zeker uit onzekerheid, en niets anders, ze probeert jou bij je vriendin weg te houden omdat ze bang is haar te verliezen. 
ik hoop dat je hier iets mee kan:)

Reageer