Vraag

ik heb geen vrienden 👍

  • 29 January 2022
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Badge

ik voel me zo focking eenzaam.  ik heb wel vrienden. ik heb 3 vrienden in nederland die allemaal een twee uur weg van me wonen, en ik ben blij met ze, ze maken me blij.

maar zij hebben gigantische vriendengroepen. ik heb alleen hun. ik heb maar 3 mensen in mn focking leven die voornamelijk praten over wat voor geweldige dingen ze vandaag met hun vrienden hebben gedaan. ik word er strontziek van, en ik ben heus blij voor ze en ik vind het prima om over hun dag te praten, maar godverdomme wat voel ik me alleen. het vreet me fucking levend op als ik eraan denk dat ik de komende jaren helemaal alleen door moet brengen. ik ben al fucking depressief. dit is me gewoon veel te FUCKING veel.

ik ben niet te nerveus om met mensen te praten. ik ben intens sociaal. ik pak kansen. ik heb zelfvertrouwen. waarom heb ik geen vrienden. ik wil gewoon tenminste 1 iemand om tijdens school mee te zitten in de pauzes.  ajoee goedemiddag iedereen 

 


1 reactie

Alvast een hartje :kissing_heart:  misschien is er iemand op je school die ook zulke gevoelens heeft. Zijn er activiteitenclubjes waar je bij kan? Of ook allemaal saaie lui ? Ik heb zelf een paar( 5) echte bff's en de close friends zitten bij scouting. En ik ben een keer bij wat mensen gaan zitten die wat stiller zijn enzo en verlegen en dat zijn vaak juist de meest cuty mensen en 1 is nu een echte super vriendin. Missc kun je de aula ofzo wat scannen naar mensen die ook wat meer alleen zijn hoeft ook niet per see uit je eigen klas denk. Maarja kweeie of dat bij jou kan enzo.  Ik benz elf aardig tegen iedereen die dat ook is, en ik hoop dat jij ook zo iemand vind daar !  Hopelijk heb je hier wat aan :blush:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer