ik heb geen vrienden

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi

Ik voel me heel eenzaam omdat ik geen echte vrienden heb op en buiten school. Niemand behalve mijn zus appt mij over hoe het gaat.

Op school heb ik wel ‘vrienden’ maar ze zijn eig alleen maar aardig en zitten af en toe naast mij wanneer ik alleen zit.

Een groep jongens praten vaak over voetbal wat ik saai vind, en het zijn de type die aandacht zoeken en hard praten, door de klas schreeuwen.

Ik ben introvert en ben beetje verlegen bij mensen die ik niet goed ken, en ik heb geprobeerd om erbij te horen, maar ze gaan liever met elkaar om. Maar ze zijn wel aardig.

De andere groep jongens zijn Brawl Stars nerds.

Zij zijn letterlijk alleen maar daarmee bezig en ik heb aan het begin van het schooljaar naast eentje gezeten omdat hij in de kantine alleen zat en probeerde een praatje met hem te maken maar hij negeert mij grotendeels en blijft gefocust op zn Brawl Stars potje… de andere jongens in dit groep tonen helemaal geen interesse in vrienden zijn en zeggen ook niks wat het awkward maakt.

 

 

 

 

 

 

 

 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

hi @teriyaki .

Heb je nog hobby´s waar je mensen tegen kan komen? Probeer anders met die aardige mensen diepere gesprekken te voeren. Misschien bouwen jullie dan een band op. Ze zijn wel aardig dus vinden jou ook aardig.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Liefs

 

Hai @Newyork 

Ik heb helaas geen hobbys waar ik anderen tegen kan komen 😞 Ik vind muziek luisteren leuk en youtube/netflix kijken. N jaar geleden vond ik gamen leuk maar ben gestopt omdat ik bleef zitten door gameverslaving. De aardige klasgenoten zijn best sociaal dus ik vind het moeilijk om me aan te passen en we hebben ook niks gemeenschappelijks aangezien ik voetbal echt heel saai vind.

Reputatie 6
Badge +12

Probeer eens om zelf Brawl STars te spelen. Ik vind het zelf echt geweldig leuk.

Reputatie 6
Badge +12

Oei dit is een oud topic

nouja je kan nog steeds Brawl Stars spelen want ik vind het gwn een leuk spel

Reageer