Skip to main content

Ik heb geen vrienden

• April 9, 2026
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Annabelle456
Forum|alt.badge.img+2

Hee,

Nou mijn ouders hebben me dus compleet in een hel gegooid. Ik moest van hun persé naar school waar ik niemand kende want dat zou goed voor me zijn want dan kan ik gewoon nieuwe start maken. Nou ik ben dus heel verlegen en super klein en ik word altijd door iedereen eruit gepikt. En dan denken ze dat het het goed zal komen op een nieuwe school. Ja leuk gedacht want nu 3 jaar later heb ik nog steeds geen vrienden en word ik de hele tijd door iedereen gepest en buitengesloten. En nou het ergste, mijn ouders vinden dat ik dit zelf moet oplossen! Terwijl zij mij hierin hebben gesleept! Ze had dit van tevoren kunnen weten zij zijn degene die mij het beste kennen. Mijn ouders hadden ook mij gewoon een jaar langer kunnen laten zitten op de basisschool zodat ik bij een vriendin zat en dat het in ieder geval met een vriendin naar de eerste kon. Maar nee ze zeiden 'Nee je mag niet blijven zitten in groep 8'. Ik wou ook wel graag na de middelbare maar Ik dacht te makkelijk. Mijn ouders hadden we in ieder geval nog een goede plek kunnen geven door me met een vriendinnen naar middelbare te laten gaan.

Dus nu leef ik me hele leven zonder vrienden en kennissen. Het idee dat mijn ouders dit veroorzaakt hebben is het ergste. Wat moet ik doen? Nieuwe vrienden maken of oude verwater de contacten weer proberen op te halen.

Bedankt voor het lezen 😊😊