Vraag

ik heb geen vertrouwen in mijn toetsweek


Reputatie 7
Badge +9

Deze week heb ik toetsweek en ik heb geen vertrouwen in dat het goed komt gisteren had ik wiskunde en ik denk dat ik voor wiskunde een onvoldoende voor heb ik heb er goed voor geleerd maar toch vandaag had ik een Engels spreekt toets en ik had er voor geoefend met iemand die me bijles geeft en ze zei dat me uitspraak heel goed was maar had er zo weinig vertrouwen in dat ik niet ben gekomen uiteindelijk moest ik later vandaag het inhalen en ik had in de tussentijd nog geleerd en toen bij de Engels spreektoets was ik bijna alles vergeten en ik moet voor Engels een 4,5 staat om over te gaan en ik sta nu een 4,3 en me mentor zij als ik deze week nog een keer niet bij een toets aanwezig ben zonder een goede reden dat ik dan automatisch een 1 heb maar ik heb er echt geen vertrouwen in dat het goed komt ik ben denk ook dat ik depressief ben en volgende week woensdag moet ik me boeken inleveren dus ik kan daarna niet leren en ik krijg dan me rapport mee ik kan niet aan me oma vragen of ik thuis mag blijven want ik ben bi en dat weet zij en me vader en me 2 broer niet maar als ze het weten gaan ze me niet accepteren dus ik wil zo min mogelijk hun zijn daarom wil ik niet thuis blijven en als ik doe alsof ik naar school ga en me onderweg ziek meld dan gaat de concerce sowieso horen dat ik het ben en ouders/verzorgers moeten me afmelden en als ik naar me begeleider gaat en tegen me mentoren zeg dat ik bij haar ben dan ben ik bang dat me mentoren het geen goede reden vinden en me een 1 geven dus mijn vraag is hoe kan ik zorgen dat ik mijn toetsen op ander moment mag maken en dat ik minder thuis ben  


11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

nog vergeten te zeggen is dat me mentoren weten dat ik depressief ben 

Reputatie 4
Badge +4

Leer goed en zorg ervoor dat je veel rust hebt zodat je kan kan knallen! Ik weet zeker dat het gaat lukken ! En wat maakt het uit of je mentor weet dat je depressief bent dat betekent niet dat jij niet kan knallen voor de toetsweek. Vraag aan je mentor hoe je het beste kan leren! Vraag een docent om hulp! 

Reputatie 7
Badge +9

maar ik heb veel negatiefen gedachten waardoor ik slechter kan concentreren bij het leren en bij toetsen

Reputatie 4
Badge +4

Probeer niet te veel te leren in een keer 15 min leren en 30 min even ontspannen. Voor dat je gaat slapen het nog even door lezen raar genoeg werkt dat echt heel erg!

Reputatie 4
Badge +4

En nog even om toe te voegen!! De enige vraag op school wat jij je nu een beetje moet onderzoeken is wat wil je later worden?? Als je dat weet dan weet ik zeker dat het goed komt! Ik wil zelf Frans docent worden en heb  erge dyslexie maar daar laat ik mij niet door onderuit trappen!!  Nu sta ik een 8 voor frans en dat is bijzonder. Laat even weten wat je wil worden ,kan ik je veder helpen!

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet wat ik wil worden later 

Reputatie 4
Badge +4

Waar ben je goed in?

 

Reputatie 4
Badge +4

Als je alle vakken zou kiezen wat vind jij het leukste vak?

 

iets in de theorie of iets met de handen!

het kan allemaal!!!

liefs,

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben goed in wiskunde maar me lievelingsvak is gym

Reputatie 4
Badge +4

Nou je hebt dus 2 goeie vakken om uit te kiezen probeer op internet banen op te zoeken met een van deze twee vakken 

Reputatie 7
Badge +9

Oké ga ik doen 

Reageer