Vraag

Ik heb geen hoop meer en weet niet meer wat ik kan doen

  • 26 June 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Badge

Dit is best ingewikkeld maar ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te leggen in de hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel..

Ik ben opgegroeid met een slechte vader waar ik trauma aan heb opgelopen, een vader figuur had ik nooit, mijn moeder is niet erg maar de laatste tijd frustreert ze me erg veel..

ze drinkt (bijna) iedere avond tot dat ze amper kan praten en functioneren,  ze zegt dingen die alles vele erger maakt en maakt ook beloftes die nooit uitkomen etc…

ik heb borderline, angst/paniek stoornis, een eetstoornis en ik heb ook last van mezelf snijden.

dus ik heb het al niet makkelijk, ik heb geen therapie of dergelijke aangezien de wachtlijsten hier heel lang zijn dus ik kan nergens terecht, iedere dag zit ik in pijn en wetend dat ik nog jaren moet wachten om hier weg te kunnen gaan maakt me kapot, ik voel me hier niet thuis en er is gewoon een leegte in me.

ik heb geen vrienden, ik ga nooit uit vanwege m’n mentale gezondheid, geen school of werk, niks.

Ik weet het gewoon niet meer, niemand begrijpt me of ondersteunt me.. ik heb geprobeerd om bij een familie lid aan te kaken maar dat ging ook niet zoals gepland, ik heb buiten mijn moeder en nicht geen familie die ik kan vertrouwen.

elke dag voelt hetzelfde, het is een herhaling en het sloopt me, er is gewoon simpel weg geen oplossing en ik moet dit opzenminst nog 5/6 jaar volhouden, het gaat gewoon niet meer, ik sta er helemaal alleen voor en wetend dat ik niemand heb waar ik terecht kan maakt het ook niet beter.

 

wat zou ik kunnen doen? Ik heb zo veel geprobeerd maar niks ziet te werken, ik wil niet dood maar ik wil ook niet leven zoals dit meer.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Onstabieletje ,

 

wat een nare situatie en wat dapper dat je het hier vertelt! Erover praten is de eerste stap. 

Graag wil ik je laten weten dat gratis en anoniem met De Kindertelefoon kan bellen of chatten om over de dingen te praten die er spelen in je leven. We zijn elke dag bereikbaar van 11:00 tot 21:00 uur.

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer