Skip to main content
Vraag

ik heb geen gevoelens meer voor hem

  • 24 July 2024
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Heyy, ik ben een meisje van 15, en ik heb momenteel al 8 maanden iets met een jongen, maar ik vind hem echt niet meer leuk, en loop al 2 maanden zonder gevoelens.

 

Als ik iets tegen hem zeg, bv dat ie niet zo vaak moet zeuren over mijn vrienden, zegt hij dit tegen zijn moeder, en zijn moeder zegt het tegen de mijne en dan word ze boos op mij omdta ik dat bijvoorbeeld heb gezegd.

 

Ook wordt hij boos als ik eventjes niet reageer, en ik ben hier klaar mee, maar ik ga over 2 weken met zijn familie een week weg, en daarna gaat hij een week met mijn familie mee, maar dat wil ik dus HELEMAAL NIET.

 

Ik wil het met hem uitmaken, maar ik weet niet hoe, het is een lange afstandt relatie, en ik heb hier thuis nog veel kleren van hem, maar ik wil niet meer met hem zijn.

 

Hoe kan ik dit het beste uitleggen? Mijn moeder denkt dat ik hem nog leuk vind, maar dat vind ik niet, en ik doe alsof omdat zijn gevoels niet wil kwetsen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Dat je geen gevoelens meer hebt voor iemand kan gebeuren. Je moet dit wel echt tegen hem vertellen. Hem aan het lijntje houden is niet ok.

Dus ja, uitmaken is wel het beste. Doe dit iig binnen nu en 2 weken. Met hem op vakantie gaan lijkt me echt een slecht idee. Daar wordt niemand gelukkig van denk ik. Ga ook niet door met doen alsof je hem leuk vindt. Dat is niet eerlijk naar jezelf en ook niet naar hem.

Een relatie uitmaken is nooit leuk maar soms is het gewoon nodig. Ik denk dat het in jouw geval het handigst is als je hem belt. Doe het niet via een appje of zo. Leg hem rustig uit wat je hier hebt verteld. Hij zal vast teleurgesteld, verdrietig en/of boos zijn en dat is niet erg. Laat je alleen niet ompraten. Het is jouw beslissing en die moet hij accepteren.

Het lijkt er ook op dat de ouders zich ook op een bepaalde manier bemoeien met de relatie. Logisch natuurlijk maar bedenk wel dat zij hier verder niks over te vertellen hebben. Eerlijk gezegd zou ik het ook eerst uitmaken en dan pas aan je moeder vertellen.

Heel veel sterkte

Reageer