Vraag

ik heb geen emoties

  • 13 December 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

geen emoties meer, het voelt de laatste tijd alsof alles langs me heen gaat. Alsof alles wat er gebeurt me helemaal niks meer aan doet, bijvoorbeeld vorige week had ik een heftige ruzie met mn ouders (bijna dagelijks) en m’n moeder begon heel hard te huilen en zei later dat ze hier niet meer wou wonen, het deed me helemaal niks. vorig jaar is mijn oma overleden, ik heb niet een gehuild niks. wie heeft hier ook last van of ooit is van gehoord, want het voelt alsof alles nep is. ik weet niet goed wat ik moet doen, iemand tips? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik word soms ook even gevoelloos, als ik weer eens ruzie heb met mijn ouders. Maar het is bijna een halfjaar geleden sinds mijn periode is overgegaan van heel lang gevoelloos zijn.

Bij mij hielp het om sociale dingen te doen. Ga op een sociale sport zoals scouting, of spreek met vrienden af. Je kan bijvoorbeeld ook een slaapfeestje organiseren van oude bekenden van bijvoorbeeld de basisschool.

Veel succes!

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wat vervelend voor je…

Ik heb dit ook steeds de laatste tijd... ik had dat ook heel erg toen ik heel diep in m'n depressie zat. Nu zeggen ze dat ik nie echt meer een depressie heb, mr das omdat ik loog over hoe ik me voelde, mr nie over dat. Ik vind 't echt heel erg naar voor je en ik snap prc hoe je je voelt helaas…

Miss kun je je laten testen op depressie? Dan krijg je miss verder wel hulp hoop k

Heel veel sterkte🩷

Xx

Reageer