Skip to main content
Vraag

ik heb een trauma aan therapie

• September 14, 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

bella_paddenstoel09
Forum|alt.badge.img

Heee ik heb even een vraagje,

mijn therapeut heeft me practically mentaal getraumatiseerd tijdens eetstoornistherapie, en morgen moet ik met haar praten om te vertellen wat de reden is dat ik met therapie ben gestopt en wat er “fout is gegaan”. Ik wil heel graag eerlijk zijn en alles vertellen wat ze mij heeft aangedaan maar ik ben ook bang dat ik het niet durf ik dat ik dichtklap ofzo. Ik ben ook heel bang om morgen weer terug daarheen te gaan door alle dingen die daar tegen mij zijn gezegd en ik het daar echt niet meer vertrouw. Heeft iemand tips? Xx 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Heey ​@bella_paddenstoel09, ik snap dat je dit heel spannend vindt 😟. Misschien helpt het als je van tevoren opschrijft wat je wil zeggen, dan kan je het gewoon voorlezen of het briefje geven als je niks meer durft te zeggen. Je kan ook iemand meenemen die je vertrouwt, dan ben je niet alleen.

En onthoud: jij hoeft niet alles te vertellen als je dat niet wil, jij mag stoppen wanneer je wilt ✋. Het belangrijkste is dat je laat weten dat het je pijn heeft gedaan en dat je daarom bent gestopt. Je bent super dapper dat je dit toch wil proberen 💙.

xx liefs Wolf 🐺