ik heb een hele moeilijk situatie iemand help me aub

  • 16 January 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

hallo, hoe ga je om met ouders die control freaken zijn en  eigenlijk geen rekening houdt met je emoties en pirvecy ik snap dat ouders horen te checken wat hun kinderen doen enzo maar damn wat de mijne doen enzo is om dood van te gaan en je zou vast vinden dat ik overdrijf maar er word echt te veel van me gevraagd ik voel me niet eens veilig op de kindertelefoon ik niks persoonlijks zeggen want dan gaan ze het lezen tenzij ik het echt niet wil, ze zeggen dat de kindertelefoon slecht is en er allemaal shit op word gezegd tenzij de kindertelefoon me heel goed heeft geholpen in de moeilijke tijden wanneer ik met niemand over wilt :disappointed_relieved:praten 


2 reacties

Hey! Wat kut om in zo'n situatie te zitten. Misschien kan je vragen als je even met hun kan gaan zitten en praten. Als je dat niet durft of als je al 100% zeker weet hoe je ouders reageren zou ik naar een vertrouwd persoon op school gaan. En als je dat niet durft kan je altijd nog met de kindertelefoon bellen en die zullen dan een oplossing samen met jouw vinden!

Hey,

Je situatie klinkt echt heel vervelend. Misschien kan het helpen om gewoon rustig met je ouders te praten, zeg ze dat je behoefte hebt aan wat meer privacy. Ik denk dat ze dat wel zullen begrijpen want dat hebben ze zelf vast ook. Probeer afspraken te maken en laat zien dat ze je kunnen vertrouwen.

Suc6

Reageer