Hoi,
Wat heftig dat je je zo slecht voelt! Wat goed dat je op het forum steun komt zoeken.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn dag en nacht bereikbaar!
Sterkte, Mariska
Heee, ik heb hier zelf natuurlijk geen ervaring mee, want ik leef nog. Wel zijn er mensen die een bijna doodservaring hebben en dat was wel fijn zeiden ze.
Wel is hier geen bewijs voor en kan het dus zo zijn dat het super kut is om dood te gaan. Je weet niet hoe de dood er uit ziet, dat weet niemand. Ikzelf geloof in de hemel, maar ook in de hel en je weet niet prc waar je komt.
Ook zal je familie en iedereen die om je geeft heel erg verdrietig zijn. Praat alsjeblieft over hoe je je voelt. Mensen horen liever je verhaal aan als dat ze bij je graf zitten net spijt.
Dus pls, blijf bij ons en pleeg geen zm…
Xx
Hey @Anoniem452,
Ik vind het heel heftig en naar voor je dat je zo leeft en denkt over je leven! Pleeg alsjeblieft geen zm, dan zouden heel veel mensen erg vinden (familie, vrienden, kennissen,wie dan ook). Praat er echt over, mensen willen je echt helpen!
Je kan ook altijd met de kindertelefoon, of 113 bellen/chatten
Groetjes, Monkeyboy08
Wel kut dat je je zo voelt. www.113.nl is al genoemd. Neem ajb contact met ze op als je vaak dit soort gedachten hebt.
Of zm ‘juist’ is hebben heel veel mensen verschillende ideeën over. Ik zou zeggen, denk ook aan je familie/vrienden of aan degene die jou gaat vinden. Ikzelf zou mensen daar nooit mee op willen zadelen.
Praat er ajb over voordat je een beslissing neemt die je niet meer terug kunt draaien.
Heel veel sterkte.