Skip to main content

Ik heb een bril nodig, maar ik durf het niet te zeggen!

• June 4, 2025
  • 7 reacties
  • 54 Bekeken

Anya
Forum|alt.badge.img+1

Hai, ik ben Anya 13 jaar en ik heb een bril nodig ik zie vaak dingen op het bord wazig als ik dingen van het bord moet lezen praat ik heel zacht alsof ik het niet durf dus dat is wel een probleem mijn ouders hebben wel allebei een bril, maar ze gaan er sowieso niet blij mee zijn dat ik er een nodig heb en worden heel boos, omdat het wel heel erg zonde is ookal begrijp ik dat wel tips?

7 reacties

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 4, 2025

Nou het duurde me te lang om door de moderator of idk te gaan echt 2 uur ofzo dus daarom heb ik het aan chat gpt gevraagd.. ja? ienegeval ik heb het mijn vader verteld en nu ga ik een afspraak bij de opticien maken! 😅

• June 4, 2025

Hoi ​@Anya 

Wat ben jij ook ongeduldig 🤣🤣

En was je vader nou boos 🤔

Maar ienergeval je gaat naar de opticien 🥳

Groetjes badeend  

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 4, 2025

Waarom zouden je ouders boos zijn?  Het is niet jouw schuld.  En daarbij: ze brillen zelf dus is het waarschijnlijk erfelijk - van hen gekregen, dus.

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Waarom zouden je ouders boos zijn?  Het is niet jouw schuld.  En daarbij: ze brillen zelf dus is het waarschijnlijk erfelijk - van hen gekregen, dus.

Ja kan kloppen alle volwassen hebber er 1 behalve een paar en ik ben nu 13 dus ja alleen mijn nichten hebben vlgnsmij geen bril groetjes Anya!

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 5, 2025

Hoi ​@Anya 

Wat ben jij ook ongeduldig 🤣🤣

En was je vader nou boos 🤔

Maar ienergeval je gaat naar de opticien 🥳

Groetjes badeend  

Nee ik dacht echt dat ze boos gingen worden en zeggen dat ik te veel op het scherm zat, maar nee! :)

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Nee ouders worden nooit boos als je een bril nodig hebt word toch verzekerd dus geen zorgen 

Hopelijk heb je snel je bril en zie je alles beter en haal je misschien op school ook beter punten 

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 9, 2025

Oki bedankt! :)