Skip to main content
Vraag

ik heb ed

• November 5, 2025
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb een eetstoornis en wil het niet tegen mn moeder zeggen. 

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 5, 2025

Hey! Dat is heel naar 😕

Het ie beter om- , ook al is het moelijk het wel tegen iemand te zeggen. Zodat het niet uit de hand gaat lopen. Dat moet niet. Misschien kunnen jullie hulp vinden!

Liefs,, XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 5, 2025

heyy,

wat voor ed heb je precies? en heb je het idee dat het uit de hand kan lopen. als het te erg word zou ik het wel zeggen. ik vond het zelf ook heel eng om te doen maar ik heb het gedaan en ik weet zeker jij kan het ook je hoeft het niet te doen, veel succes en byee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 5, 2025

hi,

als jij het gevoel hebt alsof het nodig is om te vertellen, zou ik het zeker doen. als je 16 of ouder bent kan je ook naar de huisarts gaan om het te vertellen en ze gaan niks aan jouw ouders vertellen zonder jouw toestemming.  ik ben trots dat je nog in de positie zit dat je overweegt om hulp te zoeken. ik moedig het zeker aan. succes!!

Forum|alt.badge.img+3

hii 

ik heb ervaring van mensen die ik om me heen heb en had met eetstoornissen (ook heftige). bij een heb ik het erger zien worden omdat ze niks zei zeg alsjeblieft op tijd iets hoe langer je er mee zit hoe moeilijker je ervan af komt. mijn tip zeg het tegen je ouder of iemand die je vertrouwt die je ouders kan inlichten.

veel sterkte 

groetjes