Vraag

ik heb advies nodig

  • 15 November 2022
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

ik had ongeveer een maand geleden een jongen ontmoet online, we gingen met elkaar snappen en het klikte wel meteen. ik begon hem heel erg leuk te vinden dus dat zei ik tegen hem, hij zei dat hij mij ook heel erg leuk vond.

op een gegeven moment ging hij foto’s sturen van zijn abs en stuurde ik foto’s terug met inkijk, en hij bleef steeds voor meer vragen en ik bleef steeds meer sturen want ik vond hem echt heel erg leuk. ik was echt verliefd op hem en ik dacht hij ook op mij (want hij zei zelfs dat hij van me hield).

maar vorig weekend waren we gewoon aan het praten en stuurde hij dit :” ik denk niet dat ik je leuk leuk vind ik ken ie alleen online ik weet niks over je en ik app je alleen als ik geil ben voor mij voelt t gwn dat ik je gebruik dus idk als ik nog mer je wil praten“.  

ik was echt in de war hierdoor dus ik bleef door vragen waarom hij dan zei dat hij me leuk vond en dat hij van me hield, uiteindelijk bleek dus dat of hij me eerst wel leuk vond maar nu niet meer, of dat hij me nog steeds leuk vind maar alleen geen relatie wil( hij was een beetje onduidelijk dus ik weet het niet zeker).

ik zei dat ik ook geen relatie wou en dat we vrienden konden blijven maar na 2 dagen gewoon praten als vrienden zei ik dat het beter is als we niet meer praten want ik vond hem nog steeds leuk. dus nu praten we niet meer.

ik vind hem nog steeds echt heel erg leuk en ik weet nou niet zeker of hij mij wel of niet leuk vind dus wat moet ik doen? ik kan weer met hem gaan praten en hopen dat hij me weer leuk gaat vinden of ik kan het gewoon zo laten zoals het nu is, maar als ik dat doe blijf ik waarschijnlijk verdrietig 

 


1 reactie

Badge

Heyyy, 

Ik kan je niet echt helpen maar je kent de jongen niet in het echt. Je weet niet eens of hij wel echt is wie hij zich voordoet. Ik zou hem vergeten en verder gaan met je leven. Je wordt heus nog wel op iemand anders verliefd. Hij heeft duidelijk gemaakt dat hij geen relatie wilt dus moet je dat ook accepteren. Jullie kunnen wel nog vrienden blijven maar alleen als je je daar zelf goed bij voelt.

Veel succes nog en liefs van mij

xxx

Reageer