hoi ik ben zeepsopje,
vandaag tijdens mijn Latijn toets zat ik na te denken. waarom ging vorig jaar tijdens de toetsweek verkeerd? en waarom moest ik blijven zitten? die heb ik denk ik nu beantwoord denk ik. het kwam dus door, dat mijn vriendin thuis zat en dat doet ze nu nog steeds. niet dat het mijn vriendins schuld is hoor, ik hou van haar. eerst vond ik het nog okay, maar het duurde steeds langer toen kwam eruit dat mijn vriendin dus depressief is. ik voelde me steeds eenzamer, ging steeds minder praten en ik kreeg gedachtes van dat het allemaal mijn schuld was en kreeg een heel laag zelfbeeld. daardoor kreeg ik zm gedachtes en dacht ik ik verdien niet om te leven ofzo. maar ik wou ook niet dood. nu ga ik naar een psycholoog en het gaat alweer beter, alleen ik haat mijn school nog steeds en voel ik me nog steeds niet op mijn gemak op school. en ik dacht laat maar zitten, al mijn toetsen zijn toch slecht. ik had het een beetje opgegeven en mijn mentor hielp ook niet mee, ze begreep me niet en ook zag ze niet dat het steeds slechter ging. maar nu ik weer in het zelfde klas moet zitten en bijna mijn eerste toetsweek achter mijn rug heb denk ik, waarom moet ik blijven zitten deze toetsweek ging goed, ik kan de derde jaar dus wel aan, maar de toetsweek ging gewoon niet.