Skip to main content

ik haat wie ik nu ben

• October 25, 2025
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

ik beleef mijn leven als een hell ik lijk aardig maar dat ben ik niet dat is niet mij ik kan mezelf niet in controle houden ik heb bijna geen emoties ik kan niet meer mezelf zijn ik wil mezelf zijn maar dat lukt niet

ik heb een soortvan masker op dat ik alleen zie en dat masker bestuurd mijn emoties als je de zanger sub urban kent dat luister ik om mezelf te kunnen zijn en dat masker even uit te kunnen zetten zodat ik mezelf kan zijn maar dat lukt alleen als ik alleen ben

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon )

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

Wat vervelend! Je bent echt niet slecht, je probeert gewoon te dealen met wat er in je hoofd gebeurt. Probeer er met iemand over te praten, dat helpt echt meer dan je denkt 

xx liefs Wolf 🐺

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • October 26, 2025

Hoi ​@voxillius ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maria (De Kindertelefoon) 

• October 26, 2025

ik kan mezelf iets meer onder controle krijgen door zo’n chat met De Kindertelefoon

• October 28, 2025

als je mijn leven als een boek maakt had ik 1,5 jaar geleden het masker gemaakt om van alle gedachtes te verbranden als een bladzijde maar dat is nu fout gegaan dat masker is nu mijn eigen hell geworden en dat probeer ik terug te krijgen ik zit liever met de leuke gedachtes van vroeger dan een emotie loze mens die zichzelf net als een blije jongen(dat is het masker dat ik alleen zie mijn extra laag die alleen mijn blije kant laat zien) voordoet wat mijzelf zit te verwijderen van het leven en dat dat masker mijn leven over zit te nemen wat ik probeer te voorkomen en dat is nog niet veel opgeschoten het is ongeveer 

DnDlover
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 28, 2025

Ik heb ook een groot gedeelte van de tijd een masker op en dat masker word ook steeds moeilijker om eraf te halen. Ik weet ook niet precies hoe ik ertegenin zou gaan of ga, maar het helpt om het te verzwakken door er gewoon met mensen die echt naar jou luisteren een gesprek mee over te hebben. En als je niet zo iemand hebt irl kan je altijd hier je verhaal kwijt. Ik kijk niet zovaak in de topics buiten mijn problemen, maar ik denk dat als je iemand zou pingen als je de mening of hulp van dat persoon wilt ze ook wel snel antwoorden door ze te pingen. Weet gewoon dat je er niet alleen voor staat.