Vraag

IK HAAT SCHOOL


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben niet blij op school omdat niemand me daar begrijpt. Ze zeggen loop dan weg maar dat gaat moeilijk bij wiskunde!!! wat moet ik doen!!!!!😐😐

2 reacties

Ik ben niet blij op school omdat niemand me daar begrijpt. Ze zeggen loop dan weg maar dat gaat moeilijk bij wiskunde!!! wat moet ik doen!!!!!😐😐
Ff serieus mijn meester doet er echt NIKS aan
Hey!

Jammer dat jij je niet zo fijn voelt op je school.

Bedoel je een beetje dat je het moeilijk vindt om om te gaan met leeftijdsgenootjes omdat ze niet lijken te begrijpen hoe jij dingen voelt enzo.?
Zijn er mensen waarvan je het gevoel hebt dat je wel een beetje met hen overweg kan?
Je meester doet er niets tegen. Misschien kan het goed zijn om hier eens over te praten met je ouders. Misschien kunnen ze jou wel tips geven!
Zijn er hobby's zoals muziekschool of sport die je doet waar ook andere mensen bij zijn? Heb je daar wel een beetje het gevoel begrepen te worden?
Weglopen uit de klas is zeker geen goed idee. Het is belangrijk om goed de lessen mee te volgen.
Als het echt niet meer zou lukken in je klas, zou je dan durven vragen om volgend schooljaar naar een andere klas of school te mogen gaan?

Groetjes
Lot

Reageer